سهام عدالت | ارزش سهام عدالت | سهامداران عدالت

خبر خوش برای سهام عدالتی‌ها | ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

جدیدترین قیمت سهام عدالت 490 و 532 هزار تومانی امروز 8 مرداد 1402 را می‌توانید در گزارش زیر مشاهده کنید.

خبر خوش برای سهام عدالتی‌ها | ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت  چقدر است جزئیات پرداخت سهام عدالت به جاماندگان به کجا رسید چندی پیش.وزیر اقتصاد از واگذاری سهام عدالت به حدود ۴.۵ میلیون تا ۵ میلیون نفر جامانده سهام عدالت خبر داد و گفت: اعطای سهام عدالت جاماندگان زمان نمی‌برد و در حقیقت مسئله مصوبه هیئت دولت است.اما ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

سهام عدالت گونه‌ای یارانه است که بنابر نظر دولت نهم (ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد)، از طریق شرکت‌های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار می‌شود. دولت، هدف از عرضه سهام عدالت را گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران اعلام کرده‌است. در واقع پشتیبانی از سهام عدالت توسط شرکت‌ها و کارخانجات دولتی انجام می‌شود و ۶۰ شرکت فرابورس دولتی نسبت به پرداخت سود به سهامداران است. در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت ، دارندگان سهام ۴۵۲هزار تومانی، ۴۹۲ هزار تومانی و ۵۳۲ هزار تومانی به ترتیب ۵۱۰ هزار تومان، ۵۵۵ هزار تومان و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی سهام عدالت در اختیار داشتند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت کردند.

ارزش سهام عدالت امروز ۲۵ شهریور ۱۴۰۲

کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها 532 هزار تومان است در پایان معاملات هفته گذشته ارزش سهام عدالتشان به حدود 11 میلیون تومان رسیده است.

ارزش برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت در پایان معاملات هفته گذشته به حدود ۱۱ میلیون تومان رسید.

 ، کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها 532 هزار تومان است در پایان معاملات هفته گذشته ارزش سهام عدالتشان به حدود 11 میلیون تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی

افرادی که برگه 490 هزار تومانی سهام عدالت دارند نیز ارزش سهامشان در پایان معاملات هفته گذشته بالغ بر 10 میلیون تومان شده است.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در ۸ مرداد ۱۴۰۲

ارزش برگه یک میلیون تومانی سهام عدالت نیز در پایان هفته گذشته به حدود 21 میلیون تومان رسیده است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 106328

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر