حسن یزدانی | مسایقه حسن یزدانی | کشتی حسن یزدانی

ساعت و زمان کشتی حسن یزدانی و تیلور آمریکایی | فینال حسن یزدانی و دیوید تیلور

حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی اگر هر دو در مسابقات خود پیروز شوند در فینال روبروی هم قرار می گیرند؛ فینال حسن یزدانی و دیوید تیلور فردا یکشنبه 26 شهریور ساعت 21 برگزار می شود.

ساعت و زمان کشتی حسن یزدانی و تیلور آمریکایی | فینال حسن یزدانی و دیوید تیلور

حسن یزدانی کشتی گیر ایرانی است. حسن یزدانی کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم ایران است. تقابل حسن یزدانی با دیوید تیلور آمریکایی که از آن به نبرد پادشاه و جادوگر یاد می‌کنند یکی از مسابقات جذاب برای علاقمندان به کشتی است. حسن یزدانی مجرد است و ازدواج نکرده است. حسن یزدانی یکی از نوابغ کشتی آزاد ایران می باشد بطوری که حسن یزدانی تا به حال در تمام مسابقات و تورنمنت های مختلف خوش درخشیده است و تجربه بالا رفتن از سکوهای (مسابقات آسیایی، مسابقات جهانی، مسابقات المپیک) را در کارنامه خود دارد، همچنین حسن یزدانی از کشتی گیران محبوب ایرانی است و این پهلوان تا به حال هیچ حاشیه ای نداشته و تمرکز وی تنها بر روی ورزش کشتی است. وی اعتقاد دارد که اگر برای هدفی با تمام وجود تلاش کنید حتما موفق می شوید و به آن هدف خواهید رسید.

ساعت و زمان کشتی حسن یزدانی و تیلور آمریکایی

به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس برنامه اعلام شده مسابقات جهانی کشتی آزاد از سوی فدراسیون جهانی کشتی (فیلا)، روز جمعه ۲۴ شهریورماه، تمامی اوزان قرعه کشی می شود و ورزشکاران حریفان خود را می شناسند.

حسن یزدانی و دیوید تیلور دسته بندی شده در وزن ۸۶ کیلوگرم تا دیدار فینال به مصاف یکدیگر نخواهند رفت و در صورت صعود هر دو مبارز به دیدار فینال یکشنبه بیست و ششم. شهریور ۱۴۰۲ از ساعت ۱۹:۳۰ رده بندی و مسابقات نهایی این وزن برگزار می شود.

حسن یزدانی در اولین مسابقه حریف را ضربه فنی کرد

پیروزی حسن یزدانی برابر لارنس استرالیایی (۸۶ KG) در دور اول - مسابقات جهانی بلگراد ۲۰۲۳ (مرحله یک شانزدهم)

برد شیرین دوم حسن یزدانی

حسن یزدانی کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی توانست بیامباسورن از مغولستان را در کمتر از ۳ دقیقه و با امتیاز عالی ۱۱ بر صفر شکست دهد و راهی مرحله یک چهارنهایی شود.

پیروزی تیلور در 15 ثانیه

برد قاطع تیلور در ۱۵ ثانیه مقابل حریف مراکشی در مسابقات جهانی بلگراد ۲۰۲۳ - ۸۶ KGبرد قاطع تیلور در ۱۵ ثانیه مقابل حریف مراکشی در مسابقات جهانی بلگراد

۲۰۲۳ - ۸۶ KG/ورزش ۳

دیگر رسانه ها

کدخبر: 106314

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر