یاسین سلمانی ژوکر طلایی پرسپولیس شد

یاسین سلمانی ژوکر طلایی پرسپولیس شد

 یاسین سلمانی ژوکر طلایی پرسپولیس شد

یاسین سلمانی پس از همراهی تیم ملی المپیک ایران در مرحله مقدماتی و انجام بازی سوم برابر ازبکستان از ۲۲ شهریور به تمرینات پرسپولیس باز گشت تا برای بازی با النصر از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.

به گزارش عرشه آنلاین ، یحیی گل محمدی حساب ویژه ای  در بازی با النصر روی یاسین سلنانی باز کرده است 

یاسین سلمانی احتمالا در دیدار حساس با النصر عربستان، به عنوان ژوکر طلایی یا بازیکن تعویضی به میدان برود چرا که کارآیی بیشتری دارد!

خبر ورزشی نوشت کاپیتان تیم ملی امید کشورمان در دیدار با تیم فولاد خوزستان در اهواز و درحالی که پرسپولیس یک بر صفر پیش بود اما هر آن بیم آن می‌رفت دروازه اش باز شود ناگهان به زمین رفت و ورق را برگرداند.

یاسین سلمانی از دقیقه ۸۳ بازی با فولاد خوزستان وارد زمین شد و نمایش فوق العاده‌ای ارائه داد. او در دقیقه ۳+۹۰ با گل حساس و حیاتی خود، یک برد شیرین به پرسپولیس هدیه داد. یحیی گل‌محمدی نیز از این نمایش شگفت زده شده و تصمیم گرفت اجازه سفر سلمانی همراه تیم امید به بازی‌های آسیایی هانگژو را ندهد.

لازم به یادآوری است؛  دو بازیکن پرسپولیس بعد از دیدار این تیم مقابل النصر عربستان راهی هانگژوی چین می‌شوند. محمد عمری و یاسین سلمانی دو بازیکنی هستند که در لیست رضا عنایتی برای حضور امیدهای ایران در بازی‌های آسیایی قرار داشتند. با توجه به اینکه پرسپولیس روز ۲۸ شهریور ماه بازی حساسی با النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا دارد، یحیی گل‌محمدی اجازه حضور آنها در سفر به هانگژو را نداد. از این رو با هماهنگی بعمل آمده میان رضا عنایتی و یحیی گل‌محمدی دو ستاره جوان پرسپولیس قرار است بعد از بازی با النصر راهی چین شوند.

پرسپولیس در حال حاضر با توجه به کسر ۴ امتیاز از سپاهان اصفهان، با ۱۰ امتیاز صدرنشین جدول لیگ برتر شده است. این اتفاق در شرایطی رقم خورد که این تیم هنوز نتوانسته از گلزنی مهاجم خارجی یا شهاب زاهدی استفاده کرده و امتیاز جمع کند اما...

در چنین شرایط خاصی یاسین سلمانی توانسته است انتظارات را برآورده کرده و به ستاره مورد علاقه یحیی گل‌محمدی تبدیل شود. سلمانی ممکن است از ابتدا برای بازی برابر النصر عربستان وارد زمین نشود اما گفته می‌شود تعویض طلایی یحیی گل محمدی (ژوکر) خواهد بود.

شک نداشته باشید تحت هر شرایطی کاپیتان تیم ملی امید کشورمان در نیمه دوم دیدار با النصر عربستان وارد زمین می‌شود تا نقشی کلیدی در این دیدار حساس برعهده بگیرد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 106264

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر