حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان | واریز معوقات بازنشستگان

خبر فوری از حقوق بازنشستگان/ پرداخت حقوق بازنشستگان در تعطیلات

آخرین پیگیری ها از تاخیر در پرداخت حقوق مردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد.

خبر فوری از حقوق بازنشستگان/ پرداخت حقوق  بازنشستگان در تعطیلات

حقوق بازنشستگان مسئله پر چالش همه دولت ها بوده است. مقدار دریافتی حقوق بازنشستگان همیشه موجب نارضایتی قشر عظیمی از بازنشستگان است زیرا بازنشستگان بر این اعتقادند که مبلغ حقوق بسیار ناچیز است. حقوق بازنشستگان به ویژه آن دسته از بازنشستگان که دریافتی پایینی دارند، در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند. در تعریف مستمری یا حقوق بازنشستگان به زبان عامیانه، می‌توان گفت، مقدار پولی است که ماهانه، به طور مستمر و تا پایان عمر، به افراد دارای شرایط بازنشستگی مندرج در قانون تامین اجتماعی و قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس احکام جدید بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی، تعلق می‌گیرد.

 پرداخت حقوق  بازنشستگان تامین اجتماعی در تعطیلات

به گزارش عرشه آنلاین، پرداخت مستمری شهریورماه بازنشستگان تامین اجتماعی به روال هر ساله از بیستم ماه آغاز شده است اما آیا بازهم در پرداخت‌ها تاخیر اتفاق می افتاد.

چند ماه است که در پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی براساس حروف الفبا تاخیر می‌افتد؛ پیگیری‌های ما از کانون بازنشستگان نشان می‌دهد که قرار است تا پایان امروز مستمری تمام بازنشستگان به حساب آن‌ها واریز شود.

پرداخت مستمری شهریور بازنشستگان کارگری از بیستم آغاز شده است.

ایلنا نوشت پرداخت مستمری شهریور بازنشستگان تامین اجتماعی از بیستم براساس حروف الفبا آغاز شده است. 

 

پیگیری‌های ما از کانون بازنشستگان نشان می‌دهد در روزهای ۲۰.۲۱ و ۲۲ شهریور پرداخت‌ها براساس جدول اعلامی سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته است؛ تا صبح امروز بازنشستگانی که نام خانوادگی‌شان با «الف» و «ب» آغاز می‌شود، حقوق شهریور خود را گرفته اند. 

 

بازنشستگان ابراز امیدواری می‌کنند پرداخت‌ها بدون تاخیر در روزهای تعطیلات ادامه یابد؛ در ماه‌های اخیر پرداخت حقوق بازنشستگان از ۲۳ ماه به تاخیر می‌افتاد و بازنشستگان با یکی دو روز تاخیر مستمری خود را دریافت می‌کردند

دیگر رسانه ها

کدخبر: 106028

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر