فال حافظ | فال حافظ دوشنبه

فال حافظ من چی میشه | فال حافظ آنلاین سه شنبه 21 شهریور 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ من چی میشه | فال حافظ آنلاین سه شنبه 21 شهریور 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

غزل شماره ۶۴ دیوان حافظ : اگر چه عرض هنر پیش یار بی‌ادبیست

تعبیر غزل شماره ۶۴ حافظ در فال شما :

مسیری را انتخاب کرده اید که برای رسیدن به هدف لازم است با دیگران رقابت کنید. مراقب باشید که در این راه پاکی دل و طینت را از دست ندهید و اسیر وسوسه های شیطان نشوید.

همه آدم ها در کنار خوبی ها، بدی هایی دارند که شما نیز از این قانون طبیعت استثنا نیستید. گل بی خار خداوند است.

گاهی وسوسه می شوید برای بالا بردن ارزش کار خود، دیگران را زمین بزنید، از این کار برحذر باشید که عاقبت خوبی در انتظارتان نخواهد بود.

برای دستیابی به سعادت و خوشبختی باید تلاش کنید و ثابت قدم باشید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۱۵۱ دیوان حافظ : دمی با غم به سر بردن جهان یک سر نمی‌ارزد

تعبیر غزل شماره ۱۵۱ حافظ در فال شما :

غم و غصه تا کی؟!

برای کاری که هیچ منفعتی برای شما نداشته دچار اندوه شده اید که کاملا بی دلیل و بدون منطق است. زیاد به دشمنان خود توجه نکنید. شاید ظاهرا در کاری که برایش رنج و سختی زیادی تحمل کرده اید و از مال و جان خود مایه گذاشته اید، شکست خورده باشید اما بهتر است از گذشته درس گرفته و آن را رها کنید.

هرچه اهداف عالی تر و آرزوهای بزرگ تر داشته باشید سختی ها و مشکلات راه نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین قبل از شروع کار فکر همه چیز را بکنید. قناعت پیشه کنید و به خداوند توکل کنید تا به مراد دل خود برسید.

فریب ظاهر افراد حیله گر را نخورید که سعی می کنند شما را از راه به در کنند.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

غزل شماره ۴۸۶ دیوان حافظ : بلبل ز شاخ سرو به گلبانگ پهلوی

تعبیر غزل شماره ۴۸۶ حافظ در فال شما :

از ماست که بر ماست! هر کاری که در این دنیا انجام دهید نتیجه اش را خواهید دید پس مراقب باشید که چه می کنید و چه رفتاری دارید. انتخاب با خودتان است که طعم پیروزی را بچشید یا شکست، همگی به اعمال و رفتار شما بستگی دارد.

اگر پیوسته دچار شکست می شوید باید رفتار و کارهایی که انجام داده اید را مرور کنید تا اشتباهات و نقاط ضعف خود را شناخته و آن ها را اصلاح کنید تا آینده بهتری برای خود بسازید.

فـال حـافـظ متولدین تیر

غزل شماره ۴۰۳ دیوان حافظ : شراب لعل کش و روی مه جبینان بین

تعبیر غزل شماره ۴۰۳ حافظ در فال شما :

ظاهرتان خبر از اسرار درون نمی دهد. استعدادهای فراوانی دارید که مردم از آن ها خبر ندارند. با اینکه شخص خودخواه و مغروری به نظر می رسید اما اینطور نیست.

انسانی هستید که سر عهد و پیمانی که بسته اید می مانید. در آینده نزدیک تحولات روحی عمیقی رخ خواهد داد، کینه و کدورت را از دل بیرون کرده و قلب تان جلا پیدا خواهد کرد.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

غزل شماره ۲۲۵ دیوان حافظ : ساقی حدیث سرو و گل و لاله می‌رود

تعبیر غزل شماره ۲۲۵ حافظ در فال شما :

فرصت های خوبی در راه است و بخت و اقبال به شما روی آورده، از این موقعیت کمال استفاده را ببرید. غرور و خودبزرگ بینی را کنار بگذارید زیرا گمراه کننده است و شما را به بیراهه می کشاند.

در کارها جهالت و غفلت نورزید. همواره به یاد خداوند باشید و نذر خود را ادا کنید تا دستیابی به اهداف سریع تر اتفاق بیفتد. انشاالله بیمار به زودی شفا پیدا می کند. با افراد شیطان صفت نشست و برخاست نکنید که نتیجه خوبی نخواهد داشت.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

غزل شماره ۳۷۶ دیوان حافظ : دوستان وقت گل آن به که به عشرت کوشیم

تعبیر غزل شماره ۳۷۶ حافظ در فال شما :

اندوهگین نباشید. غم و غصه را رها کنید و به شیرینی های زندگی فکر کنید. اگرچه روزها به سختی می گذرد و ناراحتی های زیادی را تحمل کرده اید اما می توان از دل این غم و غصه نیز شادی ها را بیرون کشید.

اگر در راه رسیدن به مقصود شکست خورده اید همچنان امید داشته باشید و صبوری پیشه کنید، شکست مقدمه پیروزی است و زندگی سرشار از پستی و بلندی ها.

فـال حـافـظ متولدین مهر

غزل شماره ۶۴ دیوان حافظ : اگر چه عرض هنر پیش یار بی‌ادبیست

تعبیر غزل شماره ۶۴ حافظ در فال شما :

مسیری را انتخاب کرده اید که برای رسیدن به هدف لازم است با دیگران رقابت کنید. مراقب باشید که در این راه پاکی دل و طینت را از دست ندهید و اسیر وسوسه های شیطان نشوید.

همه آدم ها در کنار خوبی ها، بدی هایی دارند که شما نیز از این قانون طبیعت استثنا نیستید. گل بی خار خداوند است.

گاهی وسوسه می شوید برای بالا بردن ارزش کار خود، دیگران را زمین بزنید، از این کار برحذر باشید که عاقبت خوبی در انتظارتان نخواهد بود.

برای دستیابی به سعادت و خوشبختی باید تلاش کنید و ثابت قدم باشید.

فـال حـافـظ متولدین آبان

غزل شماره ۸۹ دیوان حافظ : یا رب سببی ساز که یارم به سلامت

تعبیر غزل شماره ۸۹ حافظ در فال شما :

مشکلات زیادی سر راه تان قرار گرفته و احساس ناامیدی بر شما غلبه کرده است. اگرچه به نظر می رسد همه درها به روی شما بسته شده اما نگران نباشید، روزهای سخت خواهد گذشت.

غصه خوردن دردی را دوا نخواهد کرد، بهتر است خوب فکر کرده و برای عبور از این شرایط چاره ای بیندیشید، عزم خود را جزم کنید و با توکل بر خدا اوضاع را در جهت مثبت تغییر دهید.

راز دلتان را نزد افراد حسود فاش نکنید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

نماد ماه تولد آذر

غزل شماره ۲۴۴ دیوان حافظ : معاشران گره از زلف یار باز کنید

تعبیر غزل شماره ۲۴۴ حافظ در فال شما :

خسته شده و امید خود را از دست داده اید، اما نگران نباشید که دوران شادی و راحتی در راه است. در زمان کامیابی از یاد خداوند غافل نشوید و همواره به خودش توکل کنید. خداوند یار و یاور افراد با ایمان و صادق است.

از ریاکاری و دروغ بپرهیزید، در شناخت اطرافیان دقت کنید و مراقب باشید که افراد فریبکار شما را به بیراهه نکشانند. قدر زندگی خود را بدانید و دست از لجبازی و وسواس بیش از حد بردارید.

فال حافظ متولدین دی

غزل شماره ۳۲۵ دیوان حافظ : گر دست دهد خاک کف پای نگارم

تعبیر غزل شماره ۳۲۵ حافظ در فال شما :

در دوستی از جان مایه می گذارید و هرچه بتوانید برای دوستان انجام می دهید، اما لازم است از یکرنگ بودن آن ها نیز مطمئن شوید که آیا در همه لحظات با شما همراهی می کنند یا فقط شریک شادی و خوشی این روزها هستند.

دست به خیر داشته باشید تا بعد از مرگ نیز نام نیک شما به جا بماند. از یاد خدا غافل نشوید و او را عبادت کنید که آرامش دل نزد اوست.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

غزل شماره ۱۰۰ دیوان حافظ : دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد

تعبیر غزل شماره ۱۰۰ حافظ در فال شما :

به تازگی برای انجام کاری برنامه ریزی کرده اید و قصد آغاز آن را دارید، توکل لازمه ی موفقیت در هر چیزی است، به خداوند توکل کنید و قدم در مسیر بگذارید که خیر شما در آن است و عاقبت خوبی به همراه خواهد داشت.

چقدر خودتان را برای مسائل مالی و دنیوی عذاب می دهید و غصه می خورید؟! غم و غصه را کنار گذاشته و خوشحال باشید که به زودی هم مقام بالا و هم ثروت کلانی به دست خواهید آورد.

از نصیحت های اطرافیان دلسوز، دلگیر نشوید که خیر شما را می خواهند. از این انتقادات برای پیشرفت در کار و زندگی استفاده کنید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

غزل شماره ۳۱۰ دیوان حافظ : مرحبا طایر فرخ پی فرخنده پیام

تعبیر غزل شماره ۳۱۰ حافظ در فال شما :

به زودی خبر باورنکردنی به شما خواهد رسید که در زندگی شما تاثیر زیادی داشته و اوضاع را کاملا عوض خواهد کرد. از فرصت هایی که پیش رو خواهید داشت کمال استفاده را کنید.

موقعیت خوبی که برای شما ایجاد می شود می تواند زندگی شما را از این رو به آن رو بکند، از آن استفاده کنید تا لطف و رحمت خداوند را ببینید. صبوری پیشه کرده و امیدوار باشید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105670

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر