زن کشی فجیع در کرج

مردی که همسر 42 ساله خود را در منزل کشته بود پس از 72 ساعت توسط پلیس دستگیر شد.

زن کشی فجیع در کرج

مردی که همسر ۴۲ ساله خود را در منزل کشته  بود پس از ۷۲ ساعت توسط پلیس دستگیر  شد.

رئیس پلیس آگاهی استان از قتل یک خانم ۴۲ ساله به دست شوهرش به دلیل اختلافات خانوادگی خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از ۷۲ ساعت پس از انجام قتل دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حکمت اله شجاعی با اعلام این خبر گفت: روز یازدهم شهریور ماه سال جاری خبری مبنی بر به قتل رسیدن یک خانم میانسال در منزلش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل اداره تشخیص هویت و مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: برابر بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد که متوفی یک خانم ۴۲ ساله است که دارای اختلافات گسترده خانوادگی بوده و در ماه های اخیر درگیری های گسترده با همسرش داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه همسر مقتول به عنوان مظنون اصلی پرونده تحت تعقیب قرار گرفته و مشخص شد پس از وقوع حادثه نامبرده متواری است، اضافه کرد: پس از احراز انجام قتل توسط همسر متوفی،  متهم با انجام اقدامات پلیسی به یکی از مراکز انتظامی شهرستان کرج هدایت و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم علت و انگیزه انجام قتل را اختلافات گسترده خانوادگی با همسرش عنوان کرده است.

سرهنگ شجاعی در پایان خاطرنشان کرد: به کارگیری سعه صدر در اختلافات خانوادگی و مراجعه به روانشناسان حوزه خانواده می‌تواند از وقوع حوادث و جنایات این چنین پیشگیری کند.

منبع: خبر فوری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105591

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر