قیمت قطعات سکه گران شدند

قطعات سکه افزایشی شدند .قیمت طلا و سکه در اولین روز هفته روند صعودی دارد که این افزایش قیمت در سکه مشهودتر است. دلار هم امروز افزایش قیمت را تجربه کرده است.

قیمت قطعات سکه گران شدند

 قطعات سکه افزایشی شدند .قیمت طلا و سکه در اولین روز هفته روند صعودی دارد که این افزایش قیمت در سکه مشهودتر است. دلار هم امروز افزایش قیمت را تجربه کرده است.

 امروز، شنبه ۱۸ شهریور ،سکه روند صعودی دارد. قیمت طلا اندکی افزایش را تجربه کرد اما. قیمت سکه امامی و سکه بهار آزادی افزایش قیمت بیشتری را تجربه کرده‌اند. امروز قیمت دلار نیز در کانال ۴۹ هزار تومانی روند صعودی دارد.

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر اندکی افزایشی است و دو میلیون و ۳۵۶ هزار و ۷۰۰ تومان معامله می‌شود؛ حدود سه هزار تومان بیشتر از روز کاری گذشته.

آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر صعودی و ۲۸ میلیون و ۳۴۵ تومان است؛ حدود ۱۹۰ هزار تومان ببشتر از روز گذشته.

نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز بیش از ۱۹۰ هزار تومان افزایش را تجربه کرده و به حدود ۲۵ میلیون و ۶۰۴ هزار تومان رسیده است.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود ۱۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به پنج میلیون و ۸۰۹ هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز امروز ۱۲۴ هزار تومان افزایش را تجربه کرده و به سه میلیون و ۵۲ هزار تومان رسیده است.

قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در اولین روز هفته، نیم سکه با قیمت ۱۵ میلیون و ۲۵۰ تومان معامله می‌شود که تا لحظه تنظیم این خبر، ۱۰۰ هزار تومان بیشتر از روز کاری گذشته است. حباب نیم‌سکه نیز با ۱۳ هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، روی سه میلیون و ۸۶۲ هزار تومان ایستاده است.

امروز ربع سکه، با نرخ ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود که که تا لحظه تنظیم این خبر، ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است. حباب آن نیز نسبت به روز کاری گذشته ۳۲ هزار تومان افزایش یافته و روی رقم چهار میلیون و ۶۱۵ هزار تومان قرار گرفته است.

سکه گرمی نیز بدون تغییر خاصی نسبت به روز پنجشنبه، با قیمت شش میلیون تومان معامله می‌شود. حباب این سکه اما ۹ تومان کاهش قیمت داشته و به سه میلیون و ۲۲۶ هزار تومان رسیده است.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

قیمت دلار این روزها روند صعودی دارد و امروز بین 49 هزار و 780 تا 49 هزار و 880 تومان نوسان داشته است. امروز قیمت ارز آمریکایی در کشورهای همسایه نیز افزایشی است. بر همین اساس، برخی از معامله‌گران معتقدند این احتمال وجود دارد که قیمت دلار وارد کانال 50 هزار تومان شود و بالاخره بعد از چند ماه کانال 49 هزار تومان را ترک کند.

در روزهای اخیر از جمله امروز، قیمت طلا و سکه نیز امروز روند افزایشی را تجربه کرده که این موضوع در قطعات سکه مشهودتر است. بازار طلا این روزها رکود شدیدی را تجربه می‌کند در عین حال روند افزایشی در قیمت دلار و انس، بازار را صعودی نگه داشته است. به گونه‌ای که قیمت طلا و سکه در هفته گذشته با بازدهی مثبت همراه بود.

در این میان امروز خبری منتشر شد که می‌تواند به روند صعودی بازارها تداوم ببخشد. تنها یک روز پس از ادعای رئیس دولت مبنی بر برطرف کردن کسری بودجه بدون چاپ پول، بانک مرکزی آماری را منتشر کرد که از رکوردشکنی رشد پایه پولی حکایت دارد. پیگیری روند تغییرات پایه پولی از آن جهت حائز اهمیت است که این متغیر، از مهم‌ترین موتورهای رشد تورم به حساب می‌آید و افزایش سرعت رشد آن به معنی تشدید رشد قیمت‌ها در آینده خواهد بود. این موضوع بر قیمت طلا و سکه نیز تاثیر می‌گذارد.

 

منبع: تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105350

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر