یزدانی

تقابل یزدانی و تیلور، بیرانوند و رونالدو! | کدامیک پیروز شد

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

تقابل یزدانی و تیلور، بیرانوند و رونالدو! | کدامیک پیروز شد

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش عرشه آنلاین، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به جنگ میان ایران، روسیه و آمریکا برای کسب عنوان قهرمانی جهان گفت: همه نفرات ما شانس کسب مدال جهانی را دارند. پژمان درستکار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین شرایط تیم ملی کشتی آزاد در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در بلگراد صربستان اظهار کرد: آخرین تمرین‌های تیم ملی را پشت می‌گذاریم و آماده اعزام به مسابقات قهرمانی جهان هستیم. خدا را شکر بچه‌ها در شرایط خوبی قرار دارند و با انگیزه بالا آماده حضور در مسابقات‌اند. خوشبختانه شرایط روحی بدنی همه بچه‌ها خوب است و هیچکدام از آنها آسیب‌دیدگی جدی ندارند. امیدوارم از تمرین‌های سه یا چهار ماهه بیشترین بهره را ببرند و دل مردم را شاد کنند.

پیروزی راحت فرانسه و هلند در انتخابی یورو ۲۰۲۴

فرانسه و هلند به‌راحتی توانستند حریفانشان را در انتخابی یورو ۲۰۲۴ شکست دهند. در ادامه دیدارهای انتخابی یورو ۲۰۲۴ که تابستان آینده در آلمان برگزار می‌شود تیم ملی فوتبال فرانسه با دو گل در خانه ایرلند را شکست داد. اورلین شوآمنی و مارکوس تورام برای خروس‌ها گلزنی کردند و سه امتیاز این دیدار نصیب شاگردان دیدیه دشان شد. از همین گروه هلند در خانه با سه گل از سد یونان گذشت.  مارتن دی‌رون، کودی خاکپو و  ووت وخهورست برای لاله‌های نارنجی گلزنی کردند تا هلند در رده دوم قرار گیرد.

پردرآمدترین بازیکنان لیگ عربستان چه کسانی هستند؟

با پایان‌یافتن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، پردرآمدترین بازیکنان لیگ حرفه‌ای عربستان مشخص شدند. کریستیانو رونالدو جنبش حضور بازیکنان بزرگ در عربستان را با امضای قرارداد با النصر آغاز و قراردادی بسیار چشمگیر را با این تیم امضا کرد. در ادامه کریم بنزما هم‌تیمی سابق او در رئال مادرید پس از انتقال به الاتحاد به او در فوتبال شبه‌جزیره پیوست. انگولو کانته، هافبک سابق لسترسیتی و چلسی، نیمار و ریاض محرز نیز اروپا را به مقصد عربستان ترک کردند. ناگفته نماند بازیکنانی مانند سادیو مانه، جردن هندرسون و الکساندر میتروویچ نیز به ترتیب با النصر، الاتفاق و الهلال قرارداد بستند.

واکنش سازمان لیگ به برگزاری داربی در قطر

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر نسبت به برگزاری داربی در کشور قطر واکنش نشان داد. سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در گفت‌وگو با ایسنا درباره برگزاری داربی در کشور قطر اظهار کرد: این موضوع را در رسانه‌ها شنیدم اما چیزی در این خصوص به من ابلاغ نشده است و اطلاعی در این باره ندارم. او ادامه داد: اگر تصمیمی گرفته شود، به ما هم ابلاغ خواهد شد و ما می‌توانیم اظهار نظر کنیم.

پرسپولیس - النصر و الهلال - نساجی در آزادی برگزار می‌شود

خبرنگار سرشناس عربستانی اعلام کرد که طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار پرسپولیس و النصر و الهلال و نساجی به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. سرانجام بعد از چند سال دو کشور ایران و عربستان به توافق رسیدند که بازی در کشور ثالث را لغو کنند. به این ترتیب بازی‌های نماینده‌های دو کشور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی ایران و عربستان برگزار خواهد شد. سعد الحارثی، خبرنگار سرشناس عربستانی نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرده است که دیدار پرسپولیس با النصر و نساجی با الهلال در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد هم‌چنین دیدار الاتحاد و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

باخت بسکتبال آمریکا

تیم ملی بسکتبال آلمان با پیروزی سخت مقابل آمریکا، به فینال جام جهانی ۲۰۲۳ صعود کرد. در ادامه بازی‌های مرحله نیمه‌های جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، بعد از ظهر امروز(جمعه - ۱۷ شهریور ۱۴۰۲) تیم ملی آلمان موفق شد در یک بازی سخت، با غلبه بر تیم ملی آمریکا، به عنوان دومین تیم فینالیست این رقابت‌ها شود. ژرمن‌ها کوارترهای اول و سوم این دیدار را با نتایج ۳۱-۳۳ و ۲۴-۳۵ با پیروزی پشت سر گذاشتند تا با وجود برتری ۲۹-۲۶ و ۲۷-۱۹ آمریکا در کوارترهای دوم و چهارم، در مجموع با تنها ۲ امتیاز برتری، ۱۱۱ - ۱۱۳ برنده این دیدار شوند.

بیرانوند به بازی النصر می‌رسد؟

کادر پزشکی تیم ملی فوتبال اعلام کرد که پس از ارزیابی‌های روزانه و بررسی شاخص‌های عملکردی، درباره زمان بازگشت بیرانوند به میادین تصمیم‌گیری خواهد شد. کادر پزشکی تیم ملی فوتبال پس از معاینات بالینی و تصویربرداری انجام شده از آسیب دیدگی عضلات داخلی ران چپ علیرضا بیرانوند اعلام کرد: در روزهای آتی، درمان فیزیوتراپی و بازتوانی به صورت روزانه انجام خواهد شد و با انجام ارزیابی‌های روزانه و بررسی شاخصهای عملکردی نسبت به پیشرفت تمرینات و زمان بازگشت به میادین تصمیم‌گیری خواهد شد و سایر زمان‌های اعلام شده گمانه‌زنی رسانه‌ای است./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105225

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر