پرسپولیس بیخیال ستاره استقلال شد؟

ایمان مبعلی یکی از هافبک های خلاق فوتبال ایران در دهه هشتاد بود که این روزها کمتر مثل او دیده می شود.

پرسپولیس بیخیال ستاره استقلال شد؟

ایمان مبعلی یکی از هافبک های خلاق فوتبال ایران در دهه هشتاد بود که این روزها کمتر مثل او دیده می شود.

 ستاره خوزستانی فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم ملی ایران را در زمان هدایت افشین قطبی در جام ملتهای آسیا دارد و در همان تورنمنت گل حیاتی و برد ایران به عراق زد،  خیلی بد شانس بود که دوران  فوتبالش با  هافبک های طراحی مثل محرم نویدکیا و مجتبی جباری و حتی محمد نوری تداخل داشت،  هر چند او به قدری موثر و خوب بود که با فولاد قهرمان ایران شود،  در تیم قهرمان  برانکو در بازی های آسیایی  پوسان حضور داشته باشد و دو دوره در استقلال در نقش هافبک وسط و در زمان حضور جباری بازی کند.

مبعلی که در قهرمانی جوانان آسیا در تهران و در تیم خوب آن روزهای مهدی مناجاتی خودش را به فوتبال معرفی کرد،  سابقه بازی در امارات را هم دارد و این روزها به عنوان مربی پایه در این کشور فعالیت می کند. 

این تیتر برای سال ۸۵است،روزهایی که مبعلی ۲۴ سال سن داشت و دو تیم پرسپولیس و استقلال را  هواخواه خود می دید. 

مبلغ او در آن روزها ۹۰۰ میلیون تومان  برای خرید از الشباب امارات برای پرسپولیس تخمین زده شده است. انتقالی که صورت نگرفت تا مهندس آن روزهای فوتبال ایران پیراهن آبی را به تن کند.

باشگاه پرسپولیس در حالی رقم موردنظر را برای ایمان مبعلی هزینه نکرد و او را در سالهای بعدی نیز به خدمت نگرفت که حداقل در فصول آینده ایمان مبعلی گزینه سهل الوصول باشگاه پرسپولیس بود که می‌توانست برای سالهای طولانی تبدیل به یک ستاره در پرسپولیس شود و عدم استخدام او یک علامت سوال بزرگ و شاید یک ناکامی تاریخی برای پرسپولیس باشد.

منبع: ورزش3

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105054

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر