فال حافظ | فال حافظ جمعه

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین جمعه 17 شهریور 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین جمعه 17 شهریور 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

فـال حـافـظ امروز متولدین فروردین

غزل شماره 201 دیوان حافظ : شراب بی‌غش و ساقی خوش دو دام رهند

تعبیر غزل شماره 201 حافظ در فال شما :

با اراده راسخ در جهت دستیابی به اهداف خود قدم بردارید. سعی کنید اطرافیان را با دقت بیشتری شناخته و دوستان با صداقت انتخاب کنید. با یار خود سختگیری کرده اید و باعث آزار و رنجش او شده اید، فخرفروشی و کنایه های شما کار را خراب تر می کند.

مراقب باشید که از راه عدالت خارج نشده و دچار گناه نشوید. حیله و فریبکاری شما را از هدف دورتر می کند. قبل از هرکاری خوب جوانب آن را سنجیده و از ساده لوحی بپرهیزید.

فـال حـافـظ امروز متولدین اردیبهشت

غزل شماره 348 دیوان حافظ : دیده دریا کنم و صبر به صحرا فکنم

تعبیر غزل شماره 348 حافظ در فال شما :

افسوس گذشته و اشتباهاتی که مرتکب شده اید فکر شما را پریشان و آشفته کرده و بابت آن بسیار ناراحت هستید. اما چاره کار حسرت خوردن نیست و فایده ای نخواهد داشت.

در برابر رنج های زندگی صبوری کرده و به لذت های فانی دنیا دلبسته نباشید. برای داشتن آینده بهتر به خداوند توکل کرده و با عقل و درایت رفتار کنید تا به موفقیت برسید.

فـال حـافـظ امروز متولدین خرداد

غزل شماره 332 دیوان حافظ : مزن بر دل ز نوک غمزه تیرم

تعبیر غزل شماره 332 حافظ در فال شما :

به توانایی ها و هوش خود اعتماد داشته و با توجه به تصمیماتی که می گیرید اقدام کنید. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و با اراده و عزم راسخ قدم بردارید.

برای چیره شدن به سختی ها و مشکلات اراده قوی و همت عالی نیاز است. سفره دل را برای نامحرم باز نکنید که پشیمانی به دنبال خواهد داشت.

فـال حـافـظ امروز متولدین تیر

نماد ماه تولد تیر

غزل شماره 487 دیوان حافظ : ای بی‌خبر بکوش که صاحب خبر شوی

تعبیر غزل شماره 487 حافظ در فال شما :

تا به حال کاری بر اساس عشق انجام نداده در عشق و عاشقی تجربه ای ندارید اما به دیگران اندرز می دهید. درباره چیزی که تجربه ای از آن ندارید حرفی نزنید بلکه اول خودتان را ساخته و روزگار را تجربه کنید.

وقتی به مرحله ای رسیدید که دل تان صیقلی شده و انوار الهی به آن تابید، آن گاه می توانید از آن چه تجربه کرده و گذرانده اید برای بهتر کردن زندگی خود و دیگران استفاده کنید. برای برآورده شدن نیاز و حاجات فقط در خانه خدا را بزنید.

فـال حـافـظ امروز متولدین مرداد

غزل شماره 111 دیوان حافظ : عکس روی تو چو در آینه جام افتاد

تعبیر غزل شماره 111 حافظ در فال شما :

ظاهربینی عاقبت خوبی برایتان ندارد. مراقب باشید که مورد سواستفاده دیگران قرار نگیرید. شکست و اوضاع نابسامان نتیجه غرور و عجول بودن شماست، در کارها با افراد باتجربه و دانا مشورت کنید تا نتیجه خوبی بگیرید.

بسیار مهربان هستید و از محبت به دیگران دریغ نمی کنید، این خوب است اما ساده لوح نباشید و بدانید هرکسی ارزش دلسوزی را ندارد. با آینده نگری و هوشیاری و امید به خداوند متعال می توانید از مشکلات و سختی ها عبور کرده و شکست را به پیروزی تبدیل کنید.

فـال حـافـظ امروز  متولدین شهریور

غزل شماره 466 دیوان حافظ : این خرقه که من دارم در رهن شراب اولی

تعبیر غزل شماره 466 حافظ در فال شما :

شکست و ناکامی در رسیدن به خواسته ها باعث اندوه زیادی شده و فکر می کنید دنیا به آخر رسیده، از غصه خوردن دست بردارید و روی کار دیگری تمرکز کنید.

به زودی با تلاش و پشتکاری که دارید روزهای خوش فرا خواهد رسید. دل بستن به آرزوهای محال و ناممکن خطرناک است. به اندازه استعداد و قابلیت های خود زندگی کنید.

فـال حـافـظ امروز  متولدین مهر

غزل شماره 287 دیوان حافظ : ای همه شکل تو مطبوع و همه جای تو خوش

تعبیر غزل شماره 287 حافظ در فال شما :

راه عشق سخت است و دشواری های زیادی در مسیر وجود دارد که هرکسی را تاب و توان گذشتن از آن ها نیست. برای تحقق یافتن آرزوها و رسیدن به وصال یار باید با اراده آهنین و محکم قدم بردارید.

یاس و ناامیدی را از خود دور کنید و قاطعانه به تلاش خود ادامه دهید تا یار را در آغوش بکشید. به زودی بیمار شفا پیدا می کند، ملاقات مهمی در پیش دارید که برای شما منفعت به همراه خواهد داشت.

فـال حـافـظ امروز  متولدین آبان

غزل شماره 437 دیوان حافظ : ای قصه بهشت ز کویت حکایتی

تعبیر غزل شماره 437 حافظ در فال شما :

توانایی و استعدادهای بی نظیری دارید که قدر آن ها را نمی دانید. بهتر است بیشتر به هوش و ذکاوت خود اعتماد کرده و از آن بهره ببرید.

از لحظه ها و روزهای عمر کمال استفاده را بکنید تا بعدا دچار خسرت نشوید. در مسیر رسیدن به آرزوها از گله کردن و غر زدن دست بردارید و خودباوری را در خود تقویت کنید.

فـال حـافـظ امروز  متولدین آذر

نماد ماه تولد آذر

غزل شماره 120 دیوان حافظ : بتی دارم که گرد گل ز سنبل سایه بان دارد

تعبیر غزل شماره 120 حافظ در فال شما :

قصد انجام کاری را دارید، بهتر است با دیگران مشورت کرده تا بعدا پشیمان نشوید. ظاهربینی کار دست شما داده و مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

وقت را هدر ندهید و با عزم راسخ و استفاده از تجربه دیگران جلو بروید. برای رسیدن به مراد دل با تحمل رنج و سختی را داشته و با دقت و تلاش و سرعت عمل اقدام کنید.

فعلا برای ازدواج زود است.

فال حافظ امروز متولدین دی

غزل شماره 67 دیوان حافظ : یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست

تعبیر غزل شماره 67 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به معشوق تلاش می کنید اما گویا تلاش های شما کارساز نیست. امید خود را از دست ندهید که خداوند همیشه یار و یاور بندگانش است. به او توکل کنید و صبر پیشه کنید که به امید خدا به وصال یار خواهید رسید.

اگر در عشق شکست خورده اید و دچار اندوه هستید باید بدانید دنیا به آخر نرسیده، بهتر است هرچه زودتر تمام توان خود را به کار گرفته و به دنبال جبران هر آنچه گذشته باشید. با امید به خدا حتما موفق خواهید شد.

فـال حـافـظ امروز متولدین بهمن

غزل شماره 141 دیوان حافظ : دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد

تعبیر غزل شماره 141 حافظ در فال شما :

از شکست خوردن ناامید نشوید، زیرا وقتی با وجود تلاش و توکل به خداوند، در کاری موفق نمی شوید حتما خیر و صلاحی در آن بوده که شما از آن آگاه نیستید. صبوری پیشه کنید.

به تازگی دوست شما در حق شما کم لطفی کرده اما بدانید او در مورد این مسئله مقصر نبوده، فردی سعی می کند بین شما جدایی بیندازد، مراقب باشید تا ضربه های او کارساز نباشد.

از یاد خداوند غافل نشوید و به او توکل کنید تا تحمل سختی و شکست راحت تر شود. از تجربه فرد با تجربه و آگاه استفاده کنید.

فـال حـافـظ امروز متولدین اسفند

غزل شماره 480 دیوان حافظ : ای که در کشتن ما هیچ مدارا نکنی

تعبیر غزل شماره 480 حافظ در فال شما :

از تصمیمات عجولانه و بدون فکر پرهیز کنید و قبل از هر اقدامی عمیقا فکر کنید. مراقب باشید چه کارهایی از شما سرمی زند و چه حرف هایی بر زبان می آورید.

بدون فکر و بی گدار به آب زدن هیچ سودی نداشته و باعث افسوس و ندامت خواهد شد. افرادی دست نیاز به سوی شما دراز کرده اند، آن ها را دریابید تا وقتی به کمک آن ها محتاج شدید به یاری تان بشتابند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105029

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر