سیما ثابت

شوک مجری زن معروف به شبکه ایران اینترنشنال

سیما ثابت، مجری زن شبکه اینترنشنال به خاطر آنچه که عدم رعایت کرامت انسانی توصیف کرده از این شبکه فارسی زبان خداحافظی کرده است.

شوک مجری زن معروف به شبکه ایران اینترنشنال

سیما ثابت، مجری زن شبکه اینترنشنال به خاطر آنچه که عدم رعایت کرامت انسانی توصیف کرده از این شبکه فارسی زبان خداحافظی کرده است.

به گزارش عرشه آنلاین، شوک مجری زن معروف به شبکه ایران اینترنشنال دیدنی بود. سیما ثابت در یادداشتی که در اینستاگرام خود منتشر کرده نوشته است:

از تلویزیون ایران اینترنشنال استعفا دادم و تعطیلی و پایان کار برنامه «چشم‌انداز با سیما ثابت» را  اعلام می‌کنم. ناگزیر شدم بین کار در شرایطی خاص و کرامت انسانی‌، دومی را انتخاب کنم.

در این دوران، تلاش کردم صدای مردم ایران باشم، از وجدان فاصله نگیرم و حقیقت را روایت کنم.  بی‌طرف نبودم. بدون هیچ تردیدی روزنامه‌نگاری حقیقت‌محور و مردم‌محور را پیش گرفتم. در همه این سالها تحت شدیدترین حملات بودم، اما باور داشتم راهی که می‌پیمایم، درست است. تلاش برای شنیده‌شدن صدای مردم، نقشه راه من بود.

حتی لحظه‌ای خودم را جدا از مردم ندانستم. درد آنها درد من بود، امید آنها امید من بود، و صدای من، بازتابی از صدای آنا و شاید احترام و لطفی که بسیاری از این مردم شریف، هر کجا و در هر فرصتی به من نشان می‌دادند، به این دلیل بود که آنها در من، خودشان را می‌دیدند. و چه شرافتی، چه افتخاری بزرگ‌تر از این؟

برنامه «چشم‌انداز با سیما ثابت»، با لطف و اعتمادی که مردم بزرگوارمان به من داشتند، تبدیل به محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین برنامه گفتگومحور فارسی‌زبان شد.

شوک مجری زن معروف

در ماههای اخیر، بعد از انتقال برنامه‌ها از لندن به واشینگتن، سربلندم که به قدرت هرگز باج ندادم.

در واشینگتن، شرایط کاری عجیب و جدیدی ظاهر شد که ادامه کار را برای تیم کوچک ما عملا غیرممکن کرد. تلاش ما برای حل چالش‌ها، در یک روند چند ماهه، بی‌نتیجه ماند. در عمل با روندی روبرو شدیم که نتیجه درازمدتش، می‌توانست تضعیف یکی از موثرترین برنامه‌های فارسی‌زبان باشد، چیزی که من و سردبیرارشد(سابق) برنامه‌های گفتگو محور ایران اینترنشنال، سامان رسول‌پور،  نخواستیم بخشی از آن باشیم.

واضح است که پایان برنامه «چشم‌انداز با سیما ثابت»، برای ما ناخوشایند است و‌ شخصا آن را به نفع مخاطبان نمی‌دانم.

به مردم قول می‌دهم که اینجا ایستگاه آخر نیست. مسیر ادامه دارد. همیشه، همه جا، کنارشان خواهم بود. همانطور که برنامه «چشم‌انداز با سیما ثابت» نوع دیگری از تجربه برنامه‌سازی تلویزیونی را در فضای رسانه‌های فارسی‌زبان‌عرضه کرد.

برای همه روزنامه‌نگاران و همکاران، که در این سالها، زحمت زیادی کشیدند و در هفته‌های اخیر بعد از استعفا، از هیچ حمایت و محبتی دریغ نکردند، صمیمانه آرزوی موفقیت می‌کنم. کار کردن با آنها، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است و به آن می‌بالم.

تا دیداری دیگر، وقت شما بخیر، ایام به کام.

منبع: برترینها

دیگر رسانه ها

کدخبر: 104854

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر