خبر خوش آموزش و پرورش این استان درباره احکام رتبه بندی معلمان و فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان درباره صدور احکام رتبه بندی معلمان این استان توضیحاتی داد.

خبر خوش آموزش و پرورش این استان درباره احکام رتبه بندی معلمان و فرهنگیان

به گزارش ۹ صبح؛ هاشم ناظمی جلال صبح یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان در سنندج اظهار کرد: خوشبختانه جلسات شوراهای آموزش و پرورش در سطح استان در سال‌جاری به صورت مستمر برگزار شده است.

وی افزود: جلسات شورای آموزش و پرورش استان بیش از ۲۰ مصوبه داشته که برخی از مصوبات اجرا شده و مابقی نیز در دست اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۳۹ نشست شورای آموزش و پرورش در سطح شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف برگزار شده که در ۳ ماهه اول امسال قروه، زیوه و سنندج به ترتیب بیشترین مصوبات این شوراها را به خود اختصاص داده‌اند.

ناظمی جلال با اشاره به وضعیت ثبت نام دانش آموزان در استان، افزود: مدارس استثنایی ۸۶ درصد، مدارس ابتدای ۹۸ درصد، متوسط اول ۹۳ درصد و در مجموع ۹۳.۴۴ درصد دانش آموزان ثبت نامشان نهایی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان همچنین از صدور ۹۴ درصد احکام رتبه بندی معلمان در استان خبر داد.

ناظمی جلال به پروژه مهر و آماده سازی مدارس اشاره کرد و گفت: امیدواریم کتابخانه کلاسی مدارس در قالب طرح یار مهربان دایر شود.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 104595

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • انسانیت

        چرا معوقات رتبه بندی ۱۴۰۰بعد از دوسال چرا نمیدهند اگر قراره چیزی به معلمان بدهند تا هفدهم بریزند تا بتوانند برای سال تحصیلی جدید برای خودشان و فرزندانشان وسایل تحریر. پوشاک ثبت نام اقدام کنند نه ایرادات پورمحمدی معلمان با این تورم اگر کسی بدهکاری سوپری .اقساط وام توقیفی ضامن نداشته باشند تا ده الی دوازده برج دوام می آورد اگر مشکلات مذکور باشد که نمیدانم شاید دو الی پنج روز باشد این یک واقعیت است که بعنوان یک معلم بالای ۲۵ سال خدمت می‌نویسم ولی بقیه کارمندان در مرداد ماه تمام این هزینه ها را کردند حتی بیشتر از حد تصور چون چهر برابر معلمان حقوق ومزایا دارند ما معلم هستیم کارمندان دیگر بابت شروع مدارس سه الی چهار میلیون تومان مزایا میگیرند اینهم یکی از نادرترین چیزهاست که در کشور ما وجود دارد بی عدالتی چه جوریست دیگه ظلم چه رنگی است حتی اضافه کار ی معلمان هم بعد از یکسال هنوز نداده اند اینهم از شاهکارهای وزیر خنگ و برنامه بودجه منحوس و همیشه ضد معلمان است نه کسی حمایت می کند نه جوابگو نه معلم قدرتی دارد برای ادعای حقوق وحقوق قانونیش یکی همین عدم اجرای درست رتبه بندی و عدم اجرای قانون فوق العاده ویژه ۵۰درصد ی معلمان

      ارسال نظر