قتل هولناک

قتل هولناک پسر 12ساله در مزرعه ذرت | جسد پسر 12ساله یک ماه پس از مرگش پیدا شد

تحقیقات برای رازگشایی از مرگ پسر 12 ساله که جسدش در یک مزرعه ذرت کشف شده،‌از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

قتل هولناک پسر 12ساله در مزرعه ذرت | جسد پسر 12ساله یک ماه پس از مرگش پیدا شد

تحقیقات برای رازگشایی از مرگ پسر ۱۲ ساله که جسدش در یک مزرعه ذرت کشف شده،‌از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

عرشه آنلاین، گرو.ه سرنخ: ساعت ۱۳ امروز به قاضی وحید ناصری بازپرس جنایی تهران خبر رسید که جسد پسری در حوالی اتوبان آزادگان کشف شده است. پس از اعلام این گزارش بازپرس جنایی تهران به همراه تیمی از ماموران تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل حادثه که یک جاده فرعی بود، حاضر شدند. جسد متعلق به پسری حدودا ۱۲ ساله بود که به نظر می رسید اهل کشور افغانستان است.

جسد وی در مزرعه ذرت افتاده و یکی از کارگرانی که در کارخانه ای در آن حوالی کار می کرد،در زمان عبور از مزرعه ذرت چشمش به جسد افتاده و پلیس را خبر کرده بود. بررسی های اولیه نشان می داد که حدود یک ماه از مرگ پسر ۱۲ ساله می گذرد. جسد او را میان بتن سیمانی قرار داده و چند کیسه مشکی و پتو روی او قرار داده بودند.

همچنین دستانش را با رابیتس بسته و روی آهک ریخته بودند تا بوی تعفن نگیرد. علت اصلی مرگ مشخص نبود و در این شرایط بود که بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد.

از سوی دیگر تیمی از کارآگاهان جنایی ماموریت یافتند تا با انجام اقدامات اطلاعاتی،تحقیق از شاهدان و بازبینی تصاویردوربین های مداربسته ای که در اطراف محل حادثه وجود دارد، ابتدا هویت متوفی و بعد اسرار مرگ او را رازگشایی کنند.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 104527

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر