امیرعبداللهیان

امیرعبداللهیان: ایران آمادگی دارد تا در لبنان نیروگاه برق تاسیس کند

وزیر خارجه کشورمان مداخلات خارجی در تصمیمات سیاسی لبنان را نادرست دانست.

امیرعبداللهیان: ایران آمادگی دارد تا در لبنان نیروگاه برق تاسیس کند

ایران آمادگی دارد تا در لبنان نیروگاه برق تاسیس کند

به گزارش عرشه آنلاین،حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه ایران در نشست خبری در لبنان  گفت: هر زمان هیات وزیران تصمیم بگیرد ایران آمادگی دارد نسبت به اعزام نیروهای فنی و مهندسی خود و ایجاد نیروگاه‌هایی به حجم ۲هزار مگاوات برق در لبنان اقدام کند.

امیرعبداللهیان ادامه داد: درخصوص مشکل برق در لبنان، ما پیشنهادات‌هایمان را بارها مطرح کردیم، این موضوع نیازمند اتخاذ تصمیم در هیات وزیران است؛ هر زمان هیات وزیران تصمیم بگیرد ایران آمادگی دارد نسبت به اعزام نیروهای فنی و مهندسی خود و ایجاد نیروگاه‌هایی به حجم ۲هزار مگاوات برق در لبنان اقدام کند.

و ی با بیان اینکه هرگونه تصمیم برای انتخاب رئیس جمهور و تعیین دولت در لبنان به رهبران لبنان بازمی‌گردد، گفت: از رهبران فلسطینی در نشست با رهبران فصائل فلسطینی شنیدم که مقاومت فلسطین امروز در قوی‌ترین، بهترین و آماده‌ترین وضعیت خود قرار دارد.

 حسین امیرعبداللهیان با گرامیداشت یاد امام موسی صدر گفت: بین تهران و بیروت روابطی دیرینه و استراتژیک برقرار است، تحولات لبنان را به دقت پی گیری میکنیم و به حمایت خود در ارتباط با امنیت لبنان در رابطه با جنایات رژیم صهیونیستی ادامه می دهیم.

وی افزود: در صورت ترور هر یک از رهبران مقاومت فلسطینی از زبان رهبران مقاومت فلسطین شنیدم که معادله را در منطقه به نفع مقاومت و به ضرر صهیونیست‌ها فورا تغییر خواهند داد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 104186

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر