فخر فروشی لیلا حاتمی به حضور در لیست زیباترین زنان

لیلا حاتمی: من را در فهرست زیباترین انسان‌ها می‌گذارند ولی خودم چنین احساسی ندارم.

فخر فروشی لیلا حاتمی به حضور در لیست زیباترین زنان

لیلا حاتمی (زادهٔ ۹ مهر ۱۳۵۱) بازیگر ایرانی است. لیلا حاتمی یکی از برجسته‌ترین بازیگران زن ایرانی در جهان است و افتخارات مختلفی از جمله سه جایزهٔ جشنواره فیلم فجر و یک جایزهٔ جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم برلین دریافت کرده‌است. لیلا حاتی در سال ۱۳۹۱ از سوی دولت فرانسه نشان لژیون دونور را دریافت کرد. لیلا حاتمی فرزند علی حاتمی و زری خوشکام است و اولین فعالیت سینمایی او در ۱۲ سالگی با به تصویر کشیدن کودکی کمال‌الملک در فیلم کمال‌الملک (۱۳۶۲) بود. لیلا حاتمی برای بازی در شیدا (۱۳۷۷) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شد.

واکنش لیلا حاتمی به حضور در لیست زیباترین زنان

لیلا حاتمی که دو سال قبل از طرف سایت wonderlist به عنوان چهارمین زن زیبای خاورمیانه انتخاب شده بود در گفت و گو با عباس یاری در مجله فیلم درباره حضورش در این نوع فهرست‌ها گفت: من را جزو زیبا ترین انسان ها می گذارند! ولی خودم همچین حسی را ندارم. گاهی بله گاهی خیر 

اما همین دیروز که «حکایت دریا» آقای فرمان‌آرا را می دیدم می‌گفتم وای خدا چرا این نما را عوض نکردید و به قیافه خودم ایراد می گرفتم. هرچند از نظر آقای فرمان‌آرا خوب بوده قطعا ولی حسم به خودم اینه. یا یک بار که «سالاد فصل» را می‌دیدم گفتم چرا من را انتخاب کردند؟!ولی مجله ها که می نویسند خوشحال می شوم.

لیلا حاتمی

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 102223

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر