خبر مهم معاون رئیسی درباره تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی

رئیس سازمان امور استخدامی امروزگفت : تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ۱۲۰ هزار میلیارد تومان بار مالی دارد. با مجلس در حال تهیه پیش‌نویس این موضوع هستیم. باید ابهامات شورای نگهبان و بار مالی برطرف شود.

خبر مهم معاون رئیسی درباره  تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به کجا رسید؟ طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی، شرکتی و موقت در مراحل نهایی قرار دارد. پرداختی عادلانه به کارکنان و کارگران در سایه طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و شرکتی امکان‌پذیر است. طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و حذف پیمانکاران، مطالبه مهم کارگران و کارکنان است.

بر اساس طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، همه شرکتی‌ها و قراردادی‌ها در نهادهای دولتی و عمومی با بیش از دو سال سابقه، قرارداد مستقیم و استخدام می‌شوند.

 رئیس سازمان امور استخدامی امروزگفت :  تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ۱۲۰ هزار میلیارد تومان بار مالی دارد. با مجلس در حال تهیه پیش‌نویس این موضوع هستیم. باید ابهامات شورای نگهبان و بار مالی برطرف شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز درباره وضعیت نیرو‌های شرکتی که می‌خواهند بعد از گذشت سال‌ها تبدیل وضعیت شوند و به استخدام دولت درآیند، نیز گفت: این نیرو‌ها تحت قرارداد شرکت هستند و مشکلی از نظر حقوق و دریافتی، سنوات، بیمه و ... ندارند، اما اگر می‌خواهند به استخدام دولت دربیایند باید در آزمون استخدامی شرکت کنند.

 

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 101496

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • حسن

        اشتباه فکرمی کنی آقالطیفی

      • Masoodvahdani

        من با ۲۰ سال سابقه هنوز پیمانی هستم الان هم اره حقوق خیلی خوبی میگیرم ۱۲ تومان که الحمدالله برای زنده ماندن خیلی خوب هم نیستش ولی میگردونم خوش به حال تو که واقعا انسانیت را در نظر گرفتی واقعا عالیه

      • محمد جوادتوسلی

        همون طوری که خودش به بدون هیچ آزمون با یک نامه شد قرارداد معین جریان دزد و رفیق قافله
        نیروی شرکتی هیچ بار مالی نداره آقای لطیفی اون که بار داره شما برای این ملت فقط قرار داشون فرق میکنه و اون شرکت هایی که داری سنگشونا به سینه میزنی حذف میشن همین

      ارسال نظر