«کلاه» به آلت جرم و فساد تبدیل شد؟ حذف بحث برانگیز بازیگر زن بخاطر این تصویر

مصطفی کیایی، فیلمساز که این روزها سریال «پیکولو» به تهیه کنندگی او از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود از سخت گیری و سانسور درباره این سریال به شدت انتقاد کرده و خطاب به وزیر ارشاد نوشته است: آقای وزیر این همه بیگانگی شما با هنر باور کنید شوخی است.

«کلاه» به آلت جرم و فساد تبدیل شد؟ حذف بحث برانگیز بازیگر زن بخاطر این تصویر

مصطفی کیایی، فیلمساز  که این روزها سریال «پیکولو» به تهیه کنندگی او از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود از سخت گیری و سانسور  درباره این سریال به شدت انتقاد کرده و خطاب به وزیر ارشاد نوشته است: آقای وزیر این همه بیگانگی شما با هنر باور کنید شوخی است.

 به گفته ی کیایی، از تبلیغات شهری شخصیت زن اصلی این سریال با وجود داشتن حجاب کامل، تنها به دلیل داشتن کلاه جلوگیری شده است.

محسن کیایی

کیایی در این پست نوشت:

آقای وزیر ارشاد، شما ماستها رو ریختی تو قیمه ها و اصلا عین خیالت نیست. وقتی حضور شما با این همه بیگانگی با هنر در این مسند یک شوخی بزرگ است حالا تصمیم داری چهارصد نفر شبیه خودت را در آن تکثیر کنی. شماها وقتی آنقدر قدرت تشخیص ندارید و از همه نهادها می ترسید که اجازه یک نمایش برای کودکان نمی‌دهید تا مبادا مشکل حجاب پیش بیاید و از قبل داوری می کنید، یا از تبلیغات کارکتر زن خلبان که کلاه خلبانی بخشی از اوست، در تبلیغات شهری جلوگیری می کنید، به جای برخورد درست و فرهنگی با تحولات اجتماعی صورت مساله را پاک می کنید. جناب وزیر اگر کلاه در این سرزمین به آلت جرم و فساد تبدیل شده رسما اعلام کنید چون شما و همکارانتان بزرگترین کلاهی هستید که بر سر ما رفته اید.

سریال پیکولو

پس از مصطفی کیایی، مهسا طهماسبی، بازیگر زن اصلی سریال پیکولو که از استفاده از تصویر او در تبلیغات شهری این سریال جلوگیری شده هم با انتشار پستی در اینستاگرام به این اتفاق واکنش نشان داد. او همچنین در پست بعدی خود از مردم بابت حمایت هایشان تشکر کرد.

سریال پیکولو

مهسا طهماسبی  بازیگر زن

 

 

پیکولو یک سریال کودکانه ی عروسکی به نویسندگی و کارگردانی علی احمدی و تهیه‌ کنندگی مصطفی کیایی است که پخش آن از دهم تیر ماه در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است.

این سریال هر شنبه ۸ صبح به صورت اختصاصی در پلتفرم فیلیمو منتشر می شود.

در این سریال هومن حاجی عبدالهی و مهسا طهماسبی به ایفای نقش می پردازند و و صداپیشگانی همچون خسرو احمدی و محمد بحرانی حضور دارند.

محمد بحرانی مشاور هنری این سریال نیز بوده است.

سریال پیکولو

در خلاصه ی داستان این سریال آمده: پیکولو جزیره‌ای جادویی است که هرچند وقت یک بار موجودی را به درون خود می‌کشد. هربار که فرد جدیدی به پیکولو پرتاب می‌شود، رُز (جادویی‌ترین گل جزیره‌ی پیکولو) گُل می‌دهد و دیگر اهالی را مطلع می‌کند. روزی پیکی در حین پاراگلایدرسواری داخل ابرها کشیده می‌شود و در پیکولو سقوط می‌کند. پس از سقوط، اهالی پیکولو او را پیدا کرده و او را رسما شهروند پیکولو می‌دانند.

سریال پیکولو

در پیکولو موجودات عجیب و متنوعی زیست می‌کنند و هر موجود، جهان و ویژگی‌های خاص خودش را دارد. پیکی از گذشته‌ خود چیزی به یاد نمی‌آورد. او به مرور با اهالی پیکولو (مخترع، پانچو، شالی، واکرو و ته‌غاری‌ها) آشنا می‌شود و آن‌ها در هر قسمت با یک موضوع و چالش جدید روبه‌رو می‌شوند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 101175

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر