جواد نکونام

جواد نکونام با استقلالی‌ها اتمام حجت کرد

بلافاصله پس از پایان بازی با صنعت نفت آبادان سرمربی استقلال دستور ویژه‌ای برای تمام بازیکنان این تیم صادر کرد.

جواد نکونام با استقلالی‌ها اتمام حجت کرد

استقلال توانست به یک پیروزی فوق العاده ارزشمند دست پیدا کند و صنعت نفت را در آبادان با سه گل شکست بدهد. کاملاً بدیهی بود که بازیکنان این تیم از نتیجه کسب شده در خوزستان خوشحال باشند و از آن لذت ببرند ولی جواد نکونام بلافاصله پس از پایان بازی دستور ویژه‌ای برای آنها صادر کرد.

پایان ماجرا

 سرمربی استقلال در داخل رختکن به همه شاگردانش تبریک گفت و ادامه داد: کار شما فوق العاده ارزشمند بود. این پیروزی مزد زحماتی بود که با وجود مشکلات فراوان در روزهای گذشته، کسب کردید و واقعا شایسته آن  بودید .خیلی خوشحالم که خوشحالی شما و هواداران را می‌بینم. در داخل رختکن حسابی شاد باشید اما فراموش نکنید که بازی تمام شد بنابراین وقتی از رختکن خارج شدیم دیگر کسی در هیاهوی این مسابقه نباشد و شادی نکند چون بازی تمام شده و هفته اول برای ما خاتمه پیدا کرده است. مسابقه را بردیم اما فراموش نکنید که لیگ تازه شروع شده و از همین حالا باید به فکر آینده باشیم.

برنامه جدید

سرمربی استقلال به همه شاگردانش تاکید داشت پس از اینکه از رختکن خارج شدند و به فرودگاه رسیدند، تمام فکرشان باید به جدال هفته دوم مقابل ملوان بندر انزلی باشد و روی موفقیت در آن مسابقه فوکوس کنند. نکونام تاکید داشت برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی، پیروزی استقلال در هفته اول و شکست ملوان در هفته نخست اصلاً دلیل بر این نمی‌شود که شاگردانش همه چیز را تمام شده تلقی کرده و تصور کنند حریف هفته دوم در یک مسابقه آسان مغلوب آنها خواهد شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 101038

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر