رونالدو

فخر فروشی جورجینا نامزد کریستیانو رونالدو از ساعت الماس لاکچری‌اش

نامزد پرتغالی کریستیانو رونالدو تصویری را از استایل جدیدش در فضای مجازی منتشر کرد.

فخر فروشی جورجینا نامزد کریستیانو رونالدو از ساعت الماس لاکچری‌اش

کریستیانو رونالدو به همراه نامزدش جورجینا و فرزندانش، تعطیلات خود را در یک قایق تفریحی لوکس در ایتالیا سپری می‌کند. کریستیانو رونالدو با قرارداد تاریخی به تیم الانصر عربستان پیوست  و رکورد جابه جایی را زد. کریستیانو رونالدو دارننده چندین توپ طلایی است و از بازیکنان پرافتخار فوتبال است. کریستیانو رونالدو دارای 5 توپ طلا می باشد. جورجینا رودریگس و کریستیانو رونالدو توافقنامه‌ای را به عنوان، قرارداد پیش از ازدواج با یکدیگر دارند که در نوع خود جالب است و به زودی با یکدیگر ازدواج می کنند.

فخر فروشی جورجینا نامزد کریستیانو رونالدو از ساعت الماس لاکچری‌اش

جورجینا رودریگس، همسر کریستیانو رونالدو با بیش از ۵۰ میلیون دنبال کننده یکی از پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی است. او زمانی به شهرت رسید که رابطه خود را با ستاره پرتغالی را رسانه‌ای کرد و با مجموعه « من جورجینا هستم» در شبکه نت‌فلیکس بسیار مشهورتر شد.

جورجینا یکی از مهم ترین شخصیت‌ها در کت واک ها و رویدادهای مختلف است. با تمام این‌ها او توانسته است میراث خود را ایجاد کند و اکنون یک دستاورد جدید و شگفت انگیز به آن اضافه کرده است.

جورجینا رودریگس به تازگی خرید لاکچری جدید خود را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است، ساعتی با برند Jacob&Co به ارزش ۸۶ هزار یورو. این نمونه از بهترین و منحصر به فرد ترین جواهرات ساخته شده است.

کریستیانو رونالدو

ابتدا این ساعت با الماس سفید و رزگلد پوشانده شده است. علاوه بر این، کریستالی که از قطعه محافظت می کند یک یاقوت کبود قرمز در ارتباط با بند چرمی تمساح قرمز و دست های طلایی است. برند سازنده این قطعه، Jacob&Co نیز چندین تصویر از جورجینا در حالی که در تعطیلات با فرزندانش در ساحل به سر می‌برد، منتشر کرده است.

کریستیانو رونالدو

اما همسر کریستیانو رونالدو تنها سلبریتی نیست که این قطعه منحصر به فرد را به دست آورده است. ریحانا خواننده نیز این ساعت را انتخاب کرده است، اما نه برای مدلی که با رزگلد پوشیده شده است، بلکه برای مدلی که فقط با الماس سفید پوشانده شده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 100457

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر