سرقت وحشتناک

سرقت وحشتناک از یک دکه در تهران با وینچستر!

سارقان مسلح شب گذشته به کیوسک در کنار خیابان دستبرد زدند

سرقت وحشتناک از یک دکه در تهران با وینچستر!

سارقان مسلح شب گذشته به کیوسک در کنار خیابان دستبرد زدند

براساس اخبار و تصایر به دست رسیده شب گذشته در چهاردانگه تهران دو سارق مسلح با چهره هایی پوشیده به کیوسکی در کنار خیابان با سلاح گرم و سرد حمله کرده و اقدام به سرقت پول ها و اقلام زیادی از این دکه کرده اند.

رئیس دادگستری استان تهران دستورات قضایی لازم در خصوص سرقت به عنف و مسلحانه افراد ناشناس در بخش چهاردانگه استان تهران را صادر کرد.

در پی انتشار تصاویری درخصوص سرقت به عنف و مسلحانه افراد ناشناس در بخش چهاردانگه استان تهران، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران به دادستان اسلامشهر دستور داد تا ضمن بررسی موضوع با به‌کارگیری ظرفیت پلیس تخصصی و تیم‌های ویژه امنیتی و انتظامی، نسبت به شناسایی و دستگیری این افراد اقدام عاجل صورت پذیرد.

القاصی همچنین دستور داد تمام ابعاد این سرقت مسلحانه و به عنف این افراد مورد بررسی و اتهامات متهمان ضمن تشکیل سریع پرونده قضایی تعیین، نسبت به تحقیقات دقیق مقدماتی اقدام و پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضایی مربوطه ارسال شود.

ویدئو سرقت از دکه با سلاح سرد و وینچستر در شهر چهاردانگه تهران را ببینید. 


دیگر رسانه ها

کدخبر: 100255

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • مرتضی

        بار ها هشدار داده شد که سارقان و اراذل و اوباش لازم است که سریعا اعدام شوند.واکنون شاهد این هستیم که این پست فطرت ها هر روز با شیوه ای جدید وخشونت بیشتر سرقت انجام می دهند .شایسته است کلیه سارقان چه آنهائی که در زندان هستند وچه آنهایی که بعدا دستگیر میشوند سریعا اعدام گردند.

      • M.r

        البته باید به صورت منطقی کارشناسی بشه..چیزی که در این روزها همه ما شاهد اون هستیم گرانی و تورم 70درصدی هست که شرایط زندگی رو سخت کرده و متأسفانه این تازه شروع این سرقت های وحشتناک است.

      ارسال نظر