آزمون دبیری

زمان اعلام نتایج "آزمون دبیری" مشخص شد

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون دبیری و هنرآموزی اواخر مردادماه اعلام می‌شود، در ویراستی نوشت: نفرات منتخب به میزان ۳ برابر ظرفیت جهت شرکت در ارزیابی تکمیلی در شهریور ماه دعوت خواهند شد.

زمان اعلام نتایج "آزمون دبیری" مشخص شد

آزمون دبیری هر ساله به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز این سازمان برگزار می شود. افرادی که متقاضی ثبت نام در آزمون دبیری هستند می بایست با اطلاع از رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ که همزمان با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در سایت سازمان سنجش منتشر شده است، رشته شغلی مورد نظر خود را در سال 1402 انتخاب کنند و در آزمون دبیری شرکت کنند. امسال نیز آزمون دبیری در 12 مرداد ماه برگزار شد. معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش نتایج اولیه آزمون دبیری و هنرآموزی را اواخر مردادماه اعلام کرد.

زمان اعلام نتایج "آزمون دبیری" مشخص شد

محمد مهدی کاظمی در صفحه خود در برنامه ویراستی نوشت: روز ۵شنبه ۱۲ مرداد ماه، ۳۲۵ هزار و ۶۹۸ نفر در ۲۹ گروه شغلی برای جذب ۲۲ هزار و ۱۸۴ نفر در آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی به رقابت پرداختند. ان شاءالله نتایج اولیه اواخر مرداد ماه اعلام خواهد شد. نفرات منتخب به میزان ۳ برابر ظرفیت جهت شرکت در ارزیابی تکمیلی در شهریور ماه دعوت خواهند شد.

وی افزود: تغییرات بسیاری نسبت به دوره‌های گذشته در فرآیند و منابع آزمون استخدامی در راستای سیاست‌های تحولی وزارت آموزش و پرورش بر اساس منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سند تحول بنیادین صورت گرفته است.

کاظمی گفت: امیدواریم در این آزمون بهترین‌ها از بین جوانان مومن، متخصص، توانمند، انقلابی و خلاق برای بهترین دانش‌آموزان جذب شوند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 100243

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر