واکنش نماینده منتقد این روزها به عکس‌های منتشر شده دخترش

جلیل رحیمی جهان آبادی (نماینده مجلس) که این روزها با توییت هایی که به اشتراک میگذارد خبرساز شده است، درباره عکس هایی که پیش تر منتشر شده بود و به دختر وی نسبت داده بودند، واکنش نشان داده.

واکنش نماینده منتقد این روزها به عکس‌های منتشر شده دخترش

 حکم تبعید یک خبرنگار به تربت جام، موجب انتقاد رحیمی جهان آبادی نماینده مردم این شهر شد، انتقادی که به دلیل ادبیات آن با واکنش های زیادی در توئیتر همراه شد. 

جلیل رحیمی جهان آبادی در پاسخ به اکانت‌هایی که از او انتقادات تند می‌کردند نوشته بود: «در خصوص تبعید یک خبرنگار به تربت جام توئیتی منتشر نمودم و مورد هجوم ارزشی نما‌های هتاک قرار گرفتم. خواستم تاکید کنم با افتخار نماینده مردمی هستم که شما ارزشی نما‌ها را شلغم هم حساب نمی‌کنند. حالا هر جا خواستید ارسال کنید. شما تندرو‌ها ننگ این کشورید و از شما بیزاریم و عامل بدبختی مردمید.»

بعد از آن بحث بالا گرفت و برخی سایر نمایندگان و همچنین برخی دولتی ها مانند مانند یامین‌پور معاون وزیر ورزش نیز با ادبیات بسیار تندی پاسخ رحیمی را دادند. در ادامه نیز توسط برخی اکانت ناشناس انتشار تصاویر شخصی دختر نماینده صورت گرفت و حواشی ماجرا بیشتر شد.

اکنون این نماینده در گفتگو با روزپلاس بیان داشته که برخی از تصاویر منتشر شده درخصوص خانواده‌ی او فوتوشاپ بود و انتشار سایر عکس ها از صفحه دخترم صورت گرفته و البته که مورد خاصی هم نیست، چرا که عکس ها مربوط به تولد دخترم بود و گربه اش که در ماشین بغلش نشسته!

جلیل رحیمی جهان آبادی، نماینده خراسان رضوی و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با روزپلاس در واکنش به انتشار تصاویر شخصی فرزند و حواشی پیش‌آمده و انتقاداتی که از او مطرح است گفت: عکس های منتشره یا فتوشاپ است و یا از صفحه شخصی دخترم‌ منتشر شد .این نماینده همچنین تاکید کرد که در انتخابات اسفند ماه کاندید نخواهد شد.

رحیمی جهان‌ابادی گفت: افرادی که توییت می‌کنند هویت مشخصی ندارند و به اسم انقلابی و ارزشی به مسیولان حمله می کنند و ما شکایت مان را به خدا می کنیم. 

وی در واکنش به انتشار عکس های دخترش گفت: مشخص نیست این افراد که عکس ها را منتشر کردند چه کسانی هستند ماهم پیگیری نکردیم. البته دو تاعکس فتوشاپ بود و کاملا مشخص است که ساختگی است.بقیه عکس ها نیز از صفحه اینستاگرام دخترم برداشتند و چیز خاصی هم نیست. یک عکس مربوط به تولدش هست که شمع فوت می کند و عکس دیگر هم داخل ماشین خود نشسته و گربه اش را بغل کرده. این عکس ها اصلا عجیب و غریب نیست اما وقتی برای برخی موضع مخالف بگیریم مثل حزب توده عمل می کنند و زندگی تان را زیرسوال می‌برند و شروع به پرونده سازی می کنند. این سبک رفتاری این افراد است و من هم شکایتم را پیش خدا میبرم.

وی در خصوص بحث بررسی صلاحیتش در انتخابات گفت: بنده ۸سال خدمت کردم و قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس را ندارم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1016

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر