بیت کوین بخرید | ​دلار نابود می‌شود

مدت تقریبا زیادی است که کیوساکی مردم را به خرید طلا، نقره و بیت کوین دعوت می‌کند.

بیت کوین بخرید | ​دلار نابود می‌شود

پدر پولدار، پدر فقیر کتابی است که توسط کیوساکی و شارون لچتر (Sharon Lechter) در سال ۱۹۹۷ به بازار عرضه شد. این کتاب به مدت شش سال در لیست پرفروش ترین کتاب New York Times قرار داشت و بیش از ۳۲ میلیون نسخه از آن در ۵۱ زبان زنده و ۱۰۹ کشور جهان به فروش رفت.

بیشتر بخوانید: نماینده‌ای که حقوقش را با بیت کوین می‌خواهد!

کیوساکی در توییت خود نوشت: برای رسیدن به بهشت اقتصادی میلیون‌ها راه و برای رسیدن به جهنم اقتصادی هم میلیاردها روش وجود دارد. فدرال رزرو و وزارت خزانه داری در حال نابودی دلار هستند و میلیاردها دلار را خواسته یا ناخواسته به جهنم اقتصادی می‌فرستند. به بهشت اقتصادی بروید. سرمایه خود را در طلا، نقره و بیت کوین ذخیره کنید.

البته این اولین باری نیست که این نویسنده معروف، از نابودی اقتصاد و سرمایه گذاران خرد به دست فدرال رزرو و وزارت خزانه داری آمریکا می‌گوید.

در دسامبر سال گذشته هم کیوساکی در یک توییت هشدار داد که فدرال رزرو و جو بایدن در حال «ایجاد تورم کاذب» هستند. او یک سقوط قریب الوقوع و بزرگ را پیش‌بینی کرد که رکودی بزرگ بعد از آن خواهد آمد.

کیوساکی در اکتبر سال گذشته هم گفته بود که بایدن و فدرال رزرو در حال «نابود کردن مردم فقیر» هستند و آمریکا را به سمت رکود می‌کشانند. او اظهار داشت:

تورم مردم فقیر را نابود می‌کند و ثروتمندان را ثروتمندتر می‌کند.

این نویسنده معروف در همین ماه در توییتر خود نوشت: من عاشق بیت کوین هستم چون به فدرال رزرو، خزانه داری و وال استریت هیچ اعتمادی ندارم.

لازم به ذکر است که مدت تقریباً زیادی است که کیوساکی مردم را به خرید طلا، نقره و بیت کوین دعوت می‌کند.

در ژانویه امسال، این نویسنده معروف در توییتی عجیب گفت که ریزش قیمت بیت کوین خبر بسیار خوبی است. او افزود که اگر قیمت هر واحد BTC به ۲۰۰۰۰ دلار نزدیک شود، باز هم بیت کوین خواهد خرید. در نوامبر سال گذشته هم همزمان با افزایش نگرانی‌ها پیرامون تورم گفت که اتریوم هم خریداری خواهد کرد./ رمزارز نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 8013

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر