حماسه‌آفرینی دختر ایرانی در اسپانیا | فاطمه خلیلی اشک نروژی ها را هم درآورد + ویدئو

درخشش فاطمه خلیلی در اسپانیا بازتاب بسیار زیادی در رسانه‌های مختلف داشته است.

حماسه‌آفرینی دختر ایرانی در اسپانیا | فاطمه خلیلی اشک نروژی ها را هم درآورد + ویدئو

در روز‌های گذشته، فاطمه خلیلی در اسپانیا آنقدر هنرنمایی کرده که حالا سخت بتوان اسمش را از یاد برد. شاید تا پیش از این، آن‌هایی که به حتی به صورت حرفه‌ای هم ورزش را دنبال می‌کردند اسم فاطمه خلیلی را نشنیده بودند.

فاطمه خلیلی

فاطمه خلیلی دروازه بان تیم ملی هندبال زنان ایران است. او و تیم ملی زنان ایران برای اولین بار موفق به حضور در رقابت‌های جهانی شده اند و در بین رشته‌های تیمی از این حیث تاریخ سازی کرده اند. حضور آن‌ها در رقابت‌های جهانی هندبال با حجاب، پیش از این مورد توجه رسانه‌های معتبر دنیا از جمله «آس» اسپانیا قرار گرفته بود، ولی این تمام ماجرا نیست، چون از زمانی که ایران برابر غول‌های این رشته قرار گرفته همه چیز تغییر کرده و حالا فقط حجاب دختران ایرانی نیست که مورد توجه قرار گرفته است.

درخشش فاطمه خلیلی دروازه بان تیم ملی هندبال زنان ایران آن قدر به چشم آمده که او همین شب گذشته حتی با وجود شکست سنگین تیم ملی ایران برابر نروژ، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد! افتخاری بی نظیر برای دختر هندبال ایران که نمونه اش پیش از این وجود نداشته است. در شبی که تیم ملی هندبال زنان ایران برابر تیم پرقدرت نروژ با نتیجه ۴۱ بر ۹ شکست خورد، فاطمه خلیلی با درخششی مثال زدنی ۱۸ سیو تماشایی داشت و در نهایت در میان تشویق حضار و البته بازیکنان تیم نروژ جایزه اش را دریافت کرد. او که احساساتی شده بود در آغوش همتیمی هایش قرار گرفت.

این اولین درخشش فاطمه خیلی نبود، چون او پیش از این در بازی با رومانی، اولین دیدار ایران در این رقابت‌ها هم با وجود شکست سنگین ایران درخشیده بود و چهره اول تیم ملی هندبال زنان ایران بود. تیم ملی هندبال در شرایطی پا به این رقابت‌ها گذاشته که با کسب عنوان چهارمی در رقابت‌های آسیایی، برای اولین بار جواز حضور در رقابت‌های جهانی را به دست آورده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3572

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر