ناراحتی و دل‌شکستگی رضا رویگری از انتشار عکس فرامرز صدیقی | شوخی فرامرز صدیقی با حواشی اخیر

رضا رویگری واکنش متفاوتی به انتشار عکس فرامرز صدیقی نشان داد.

ناراحتی و دل‌شکستگی رضا رویگری از انتشار عکس فرامرز صدیقی | شوخی فرامرز صدیقی با حواشی اخیر

رضا رویگری در واکنش به انتشار عکس فرامرز صدیقی گفت: یک نفر عکسی را از فرامرز صدیقی منتشر کرده که وضعیتش خراب است، با من هم همین کار را کردند، این حرکات به هیچ وجه حمایت نیست، بلکه باعث حواشی بیشتر می‌شود.

رضا رویگری درباره آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: واقعیت امر وضعیت من تغییر چندانی نکرده است، شاید گاهی حالم خوب و گاهی بد باشم، اما دیگر باید با این وضعیت کنار آمد، زیرا با درمان مکرر می‌توان تا جایی امید داشت و نباید انتظار زیادی را پیش روی خود گذاشت.

او در ادامه گفت: البته امید من به خدا است، همچنان فیزیوتراپی و درمان را انجام می‌دهم، در کل وضعیت جسمی ثابتی دارم، ولی آنچه بیش از آن گا‌ها آزارم می‌دهد اوضاع روحی من است.

بازیگر فیلم سینمایی «اجاره نشین‌ها» در همین رابطه افزود: قبل از کرونا وضعیت پیشنهادات به من کم بود، شاید همه فکر می‌کردند که کلا از کار افتاده ام، شاید نتوانم برخی حرکات را انجام دهم، اما هنوز هم قدرت بازیگری دارم و درست نیست که فراموش شوم.

وی دوران کرونا را کابوس‌وار خواند و ادامه داد: دوران کرونا همچون یک کابوس گذشت، از سویی کاهش تولیدات سینما و تلویزیون و به تبع آن کاهش پیشنهادات و از سویی در خانه ماندن و هر روز رعایت کردن انسان را دیوانه می‌کند.

رویگری در همین رابطه تاکید کرد: البته اگر از انصاف نگذریم در این مدت دو سال کرونا تماس‌های زیادی داشتم، دوستان یاد می‌کردند و هوای مرا داشتند، اما وقتی می‌دانستم که کلا وضعیت کار برای همه خراب است نمی‌توانستم از آن‌ها انتظاری داشته باشم.

وی با اشاره به پیشنهاد بازی در سریال جزیره افزود: پیشتر هم اشاره کردم که برای بازی در این سریال پیشنهاد داشتم، از آن زمان تا امروز هنوز هیچ تماسی با من گرفته نشده و به گمانم از همکاری با من پیشمان شده اند.

بازیگر فیلم «دل شکسته» با اشاره به آخرین فعالیت سینمایی خود اضافه کرد: به زودی جلوی دوربین فیلم سینمایی «شادوران» خواهم رفت، اثری به کارگردانی حسین نمازی که برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود. خوشحالم که بار دیگر در این جشنواره حضور دارم، زیرا جشنواره فیلم فجر همواره برای هنرمندان حس و حال خوبی دارد.

رویگری با اشاره به وضعیت هنرمندان پیشکسوت خاطرنشان کرد: یک نفر عکسی را از فرامرز صدیقی منتشر کرده که وضعیتش خراب است، با من هم همین کار را کردند، این حرکات به هیچ وجه حمایت نیست، بلکه باعث حواشی بیشتر می‌شود، اگر به فکر هنرمندان پیشکسوت هستید به آن‌ها کار بدهید، ما نیازمند ترحم و کمک مالی نیستیم، شما کار بدهید تا خودمان بتوانیم هزینه‌های زندگی را تامین کنیم./ میزان

واکنش فرامرز صدیقی به حواشی اخیر

فرامرز صدیقی بازیگر پیشکسوت سینما که چند روز پیش انتشار تصویری از وی در فضای مجازی بازتاب گسترده ای را به همراه داشت، به تازگی ویدیویی را توسط رضا رضوی بازیگر سریال دایره تردید منتشر کرد.

فرامرز صدیقی در این فیلم درباره عکسی که از او در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده توضیحاتی می‌دهد.

چرا فرامرز صدیقی را فراموش کردیم؟

بیش از یک دهه است که «فرامرز صدیقی» در فیلم یا سریالی بازی نکرده؛ اما انتشار عکس جدیدی از او توسط پرویز پرستویی، نام این هنرپیشه را بار دیگر بر سر زبان‌ها انداخت. اما چرا طی این سال‌ها خبری از اون نبوده است؟

مخاطبان جدی سینما «فرامرز صدیقی» را با «دندان مار» مسعود کیمیایی می‌شناسند و مخاطبان تلویزیون هم او را در سریال «روزی عقابی» به یاد دارند. آخرین فیلمی هم که این بازیگر در آن به ایفای نقش پرداخته، «خاک و آتش» محصول ۱۳۸۹ است.

صدیقی به گفته برخی همکارانش در دهه ۹۰ گوشه‌گیری را انتخاب کرد و به گفته پرویز پرستویی ـ که نخستین بار عکس جنجالی صدیقی را او منتشر کرده است ـ وقتی برای فیلم «قاتل اهلی» (۱۳۹۵، به کارگردانی مسعود کیمیایی) به دنبالش رفتند، حتی حاضر نشد درِ خانه را روی عوامل تولید باز کند!

اصغر نعیمی، کارگردان سینما هم در این باره نوشت: آخرین بار آقای صدیقی را چند ماه پیش دیدم، حال ایشان شکر خدا خوب بود. فقط صراحتاً گفتند علاقه‌ای به کار بازیگری ندارند و در مدت اخیر هم پیشنهادهای خوبی را رد کرده‌اند. الآن هم انتشار این عکس از جانب هر کسی که بوده را نمی‌پسندم، چون آقای صدیقی آن طور که من دیدم، در شرایطی نیستند که نیاز به ابراز ترحم و دلسوزی داشته باشند، فقط حساب خود را با سینما تسویه کرده و دوست دارد مثل مردم عادی زندگی کند. باقی احوال هم که مربوط به گذر زمان است و طبعاً عکس الان هر کس با ۳۰ سال پیش او متفاوت است و اسباب حسرت می‌شود.

آزیتا موگویی، مدیر تولید و کارگردان سینمای ایران هم درباره فرامرز صدیقی گفت: در فیلم «دادستان» (محصول ۱۳۷۰به کارگردانی بزرگمهر رفیعا) با فرامرز صدیقی که در اوج بود، همکاری کردم. برای فیلمبرداری صحنه پایانی نیامد و البته استدلال خودش را داشت. برای آن فیلم سیمرغ گرفت. بعدتر در فیلم «هزاران زن مثل من» همکاری کردیم که به دلیل اجرای درجه یک از پلیس، کاندیدا شد و البته جایزه جنبی فجر را گرفت به همراه ۱۰ سکه. سکه‌ها  مواجهه او با این هدیه خودش یک سناریوی درجه یک است. دوستی و معاشرت گاه و بی‌گاه ما ادامه داشت تا چندین سال بعد که در «پسر آدم، دختر حوا» نقش کوتاهی بازی کرد. بعد از آن فیلم، گهگاهی تماس داشتیم و چندباری هم دیدار. کاملاً واضح بود که دیگر هیچ علاقه‌ای به این حرفه ندارد، هیچ علاقه‌ای!

برخی دیگر از هنرمندان هم با نظرات خود مهر تأییدی بر عزلت‌نشینی خودخواسته صدیقی زدند، از جمله برزو ارجمند که نوشت: «اصلاً نمیدونم چی بگم. خیلی دنبالشون گشتم، خیلی.»/ فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3349

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • داریوش

        باسلام بنده خدا دیگه نمی خواد بازیگر باشه ولی بازهم باهاش کار دارند

      ارسال نظر