نظر عجیب وزیر ورزش در مورد حضور تماشگران در دربی

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: حضور یا عدم حضور تماشاگران در استادیوم‌ها بر عهده وزارت ورزش نیست.

نظر عجیب وزیر ورزش در مورد حضور تماشگران در دربی

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: حضور یا عدم حضور تماشاگران در استادیوم‌ها بر عهده وزارت ورزش نیست.

به گزارش عرشه آنلاین، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ایران، در آخرین صحبت‌های خود اعلام کرد که وزارت ورزش در بحث راه دادن یا ندادن تماشاگران فوتبال به استادیوم‌ها هیچ دخالتی ندارد و همه روند این اتفاق بر عهده فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش است. به این ترتیب می‌توان اینگونه برداشت کرد که وزارت ورزش در رابطه با این موضوع شانه خالی کرده است و توپ را به زمین فدراسیون و عوامل دیگر انداخته است. 

ورزش سه نوشت: در حاشیه مراسم گرامیداشت روز جوان از حمید سجادی پرسیده شد چه زمانی مجوز حضور تماشاگران در بازی های لیگ برتر و تیم ملی صادر می شود؟ وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال تکراری گفت:« در خصوص حضور تماشاگران در بازیهای لیگ برتر فوتبال تابع نظر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و ستاد ملی مبارزه با کرونا است هستیم.»

گفتنی است فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم در این باره گفته اند از نظر آنها برگزاری بازی های لیگ برتر و حتی لیگ یک با حضور تماشاگر بلامانع است اما این مجوز باید از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش صادر شود. جالب اینکه چندی پیش مدیر حراست وزارت ورزش و جوانان گفته بود حضور ۳۰ درصدی تماشاگر در استادیوم های فوتبال از سوی وزارت کشور به استانداری ها ابلاغ شده است اما هنوز این ابلاغیه اجرایی نشده است در حالی که لیگ برتر ۲۲ هفته خودرا پشت سر گذاشته است.

در این فصل تنها دیدار استقلال در برابر نساجی و پرسپولیس در برابر صنعت نفت با حضور تماشاگر برگزار شد و حالا قرار است دیدار پرسپولیس – استقلال در هفته ۲۳ ام هم با حضور تماشاگر برگزار شود. این در حالی است که در خیلی از کشورها، تماشاگران با وجود ادامه ویروس کرونا به دلیل زدن واکسن و هم چنین رعایت پروتکل های بهداشتی به استادیوم ها برگشته اند.

منبع: جماران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12234

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر