گل محمدی: کنعانی‌زادگان حرف‌هایی زد که نباید می‌زد!

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به صحبت‌های جنجالی محمدحسین کنعانی زادگان درباره خودرو ۱۰۰ میلیاردی واکنش نشان داد.

گل محمدی: کنعانی‌زادگان حرف‌هایی زد که نباید می‌زد!

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به صحبت‌های جنجالی محمدحسین کنعانی زادگان درباره خودرو ۱۰۰ میلیاردی واکنش نشان داد.

به گزارش عرشه آنلاین، یحیی گل‌محمدی می‌گوید اعداد و ارقام مطرح‌شده از سوی کنعانی در مورد خودرویش درست نبوده است.

در روزهای گذشته مصاحبه جنجالی حسین کنعانی‌زادگان و اشاره به واردات خودروی صد میلیاردی، توجهات زیادی را به خود جلب کرد و واکنش‌های تند و شدیدی را از سوی ورزشکاران و به خصوص کشتی‌گیران به همراه داشت.

گل محمدی: حرف‌های کنعانی زادگان اصلا واقعی نبود!

سرمربی پرسپولیس اما می‌گوید عدد مطرح شده از سوی کنعانی واقعی نبوده و او درباره خودرویش بزرگنمایی کرده است.

او با انتقاد از کنعانی گفت: در مصاحبه حرفهایی زد که اصلا نباید می‌زد و حرفهایی زد که اصلا واقعی نزد. به نظر در مورد اعداد و ارقام بزرگنمایی کرد.

فضای ورزش را خراب نکنیم

یحیی با اشاره به واکنش سایرین از آنها یک درخواست مطرح کرد: یک سری ورزشکاران هم موضع گرفتند در این باره و من همینجا از آنها می‌خواهم که فضای ورزش را با صحبتهای خودمان خراب نکنیم. می‌دانم آنها هم واقعا برای مردم و کشورشان زحمت می‌کشند و حقشان است که بیشترین امکانات را در اختیار داشته باشند.

وی افزود: منظورم همه ورزشکارانی است که برای مردم تلاش می‌کنند و به مدال‌های رنگی هم می‌رسند. هیچوقت نباید تبعیض بین ورزشکاران باشد و من هم موافق این موضوع هستم. در دنیای حرفه‌ای و کشورهایی که پیشرفته هستند، فرقی بین یک دونده قهرمان و یک شناگر وجود ندارد.

او در پایان عنوان کرد: حالا بحث فوتبالیست‌ها یک مقدار متفاوت است و همیشه این داستان‌ها هست که باتوجه به استقبالی که از فوتبال می‌شود در سراسر دنیا، دستمزد فوتبالیست‌ها متفاوت است. اما همه کسانی که زحمت می‌کشند برای کشورشان باید به حق و حقوقشان برسند. / ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 111654

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر