بلوای بر سر صورت سحر قریشی | اولین عکس از تتوی صورت و گردن خانم بازیگر

سحر قریشی پس از چند هفته سکوت، روز گذشته از دنبال کنندگان اش در اینستاگرام خواست که هر سوالی دارند، از او بپرسند. به همین جهت اولین سوالی که مطرح شد، حقیقت داشتن جدایی او از امیر تتلو بود. سحر قریشی این بار جواب مبهمی نداد و تایید کرد که این موضوع حقیقت دارد.

بلوای بر سر صورت سحر قریشی | اولین عکس از تتوی صورت و گردن خانم بازیگر

اوایل مرداد ماه بود که امیر تتلو در چند یادداشت بلند اعلام کرد که او و سحر قریشی از یکدیگر جدا شده اند و سحر قریشی استانبول را به مقصد دبی ترک کرده است. اما چند روز بعد حرف اش را پس گرفت و گفت که سحر قریشی برای مسافرت به امارات رفته و به زودی بر می‌گردد. حالا پس از گذشت سه هفته، سحر قریشی جدایی‌اش از امیر تتلو را تایید کرده است.

سحر قریشی شب گذشته تصویری تازه از خودش منتشر کرد که نشان می‌داد تاتو‌هایی روی صورت، گردن و دست‌هایش کار شده است. این موضوع با واکنش دنبال کنندگان او مواجه شد. بخش اعظمشان به او انتقاد کرده‌اند که با تاتو صورت‌اش را از بین برده و آینده کاری‌اش را به خطر انداخته است.

اما در مقابل بخشی از کاربران هم گفته اند که تاتو‌ها واقعی نیست و احتمالا با نقاشی، فتوشاپ و ساق دست‌های طرح تاتو بار دیگر خواسته توجه کاربران و رسانه‌ها را به خود جلب کند.

 سحر قریشی با انتشار اولین عکس ها از تتوی صورت خود نوشت» بله بله میدونم تتوهام کامل نیست خط خطیه لاین تتوعه کامل نشده ولی دلم تنگ شد گفتم ی عکس بذارم پری جانم زخمت عکس هول هولیو کشید.

سحر قریشی چندی پیش از تصمیم برای تتوی صورتش خبر داده بود. او درباره تصمیمش برای تتوی صورت گفته بود: خیلی تصمیم سختیه چون من واقعا صورتمو دوست دارم ولی اینجوری به نظرم منحصر به فرد تره و شاید بتونم بیشتر دوستش داشته باشم درضمن میتونم خیلی بیشتر به اینکه خانم ها جرات تغییر داشته باشن کمک کنم. امیدوار هرچه زودتر این تتو رو بزنم که با این تغییر بتونم پر قدرت تر و پر حرارت تر در راه اهدافم قدم بردارم و بتونم تابویی بزرگ رو برای بانوان بشکنم.درست مث کاری که همسرم برای آقایون کرد و سالها بعد مردم متوجه شدن که ایشون چ قدم بزرگی براشون برداشته چون من خودم واقعا امروز ک خواستم انجامش بدم فهمیدم که اینکار چه دل بزرگی میخواد حالا نظر شما چیه بزنمش البته ؟ تصمیم شما هرچی باشه من تصمیم خودمو گرفتم به زودی میزنمش.

سحر قریشی ممنوع‌الکار شد؟

تهیه کننده فیلم «بانک‌زده‌ها» با اشاره به آماده‌سازی آن برای پایان ماه صفر، درباره بازیگرانی مثل سحر قریشی و اینکه فیلم با وجود او دچار مشکل شده یا خیر، بیان کرد که مشکلی پیش نیامده و جایی هم اعلام نشده که سحر قریشی ممنوع‌الکار است.

علی رویین‌تن تهیه‌کننده فیلم «بانک‌زده‌ها» در گفت‌وگو با برنامه «استودیو هشت» رادیو نمایش در پاسخ به اینکه برای اکران فیلم خود به خاطر سحر قریشی دچار مشکل ممیزی شده است یا خیر بیان کرد: سحر قریشی در این فیلم ۲ نقش متفاوت دارد. او تلاش کرد بازی متفاوتی داشته باشد که به هر حال مشکلاتی پیش می آید و سختی هایی هم دارد.

وی در جواب به ممنوع‌الکار بودن یا نبودن قریشی اظهار کرد: فکر نمی کنم جایی اعلام شده باشد که ایشون ممنوع‌الکار شده است.

رویین‌تن درباره نام آوردن از سحر قریشی در بیلبوردهای تبلیغاتی فیلم نیز گفت: وزارت ارشاد در نهایت احترام با ما برخورد کرد و ما هیچ مشکلی نداشتیم.

او در پایان بیان کرد: هنوز بیلبوردها آماده نشده که بخواهم بگویم مشکلی داشتیم یا خیر ولی جز برخورد مهربانانه از وزارت ارشاد چیزی ندیدیم.

سحر قریشی

عکس تتوی سحر قریشی

عکس تتوی سحر قریشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37733

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر