سریال پایتخت به آنتن نوروز می‌رسد؟ مذاکره مهم برای ساخت فصل جدید پایتخت

محسن برمهانی معاون سیما گفت : پایتخت یکی از سریال‌های در حال مذاکره برای ساخت است.

سریال پایتخت به آنتن نوروز می‌رسد؟ مذاکره مهم برای ساخت فصل جدید پایتخت

سریال پایتخت به آنتن نوروز می‌رسد؟

محسن برمهانی معاون سیما گفت :  پایتخت یکی از سریال‌های در حال مذاکره برای ساخت است.

محسن برمهانی درباره ساخت فصل جدید سریال «پایتخت» نیز گفت: ما وارد مذاکره شدیم و عناوین موفق را رها نخواهیم کرد. تا زمانی که وارد پیش تولید نشود نمی‌توانیم بگوییم در حال انجام است. پایتخت یکی از سریال‌های در حال مذاکره برای ساخت است.

محسن برمهانی درباره آخرین وضعیت ساخت پروژه «موسی (ع)»، گفت: این سریال در مرحله پیش تولید است و بنا دارد با تکنولوژی روز دنیا همان وی اف ایکس استودیو ساخته شود؛ البته ممکن است مجبور شویم جاهایی دکور بسازیم. در حال حاضر فیلمبرداری انجام می‌شود اما فیلمبرداری در پیش تولید. در سریال موسی روزانه ۲۰۰ نفر کار می‌کنند.

در دو، سه سال اخیر تلویزیون برنامه‌ها و سریال‌های موفقی که مثل گذشته انبوهی از مخاطبان را با خود همراه کنند، نداشته است. به همین دلیل هم کارگردانان و برنامه سازان تلویزیون، به پلتفرم‌های مختلف کوچ کردند تا از این طریق بتوانند محصول خود را به مخاطبان عرضه کنند.

یکی از سریال‌های پرمخاطبی که آخرین‌بار در ۲۹ و ۳۰ اسفند ۹۹ روی آنتن شبکه یک رفت، مجموعه «پایتخت» است که دو قسمت پایانیِ فصل ششم این سریال بود. همه گیری ویروس کرونا باعث شد تا عوامل مجموعه «پایتخت» نتوانند دو قسمت پایانی را تصویربرداری کنند و فقط ۱۵ قسمت از آن در نوروز ۹۹ پخش شد.

درست ۱۲ سال قبل بود که سریال پایتخت در ایام نوروز پخش شد. سریالی که از همان قسمت های نخست با استقبال گسترده تماشاگران تلویزیون مواجه شد. پس از آن هم مسئولان سیما از سیروس مقدم و محسن تنابنده خواستند تا ۶ سری دیگر از این سریال را بسازند.

البته این رفاقت عوامل پایتخت و مسئولان تلویزیون تا سال ۹۹ ادامه پیدا کرد و در نهایت پای اختلاف ها به میان آمد. در این میان برخی بازیگران این سریال هم توپ را به زمین تلویزیون انداختند و گفتند که مشکلی با مسئولان سیما ندارند و آن ها برای ساخت فصل جدید کارشکنی می کنند. در نهایت هم امسال صداوسیمایی ها و پایتختی ها بالاخره کوتاه آمدند تا بار دیگر این همکاری ادامه پیدا کند.

 ابتدا قرار است که یک نسخه سینمایی از فصل هفتم سریال پایتخت تولید شود، سپس یک مجموعه ۱۶ قسمتی نیز تولید می شود تا در سال ۱۴۰۳ و یا نوروز ۱۴۰۴ به پخش برسد

فصل ۷ سریال پایتخت کی پخش می شود؟

تقریبا دو ماه است که سیروس مقدم، الهام غفوری و محسن تنابنده صحبتی درباره زمان پخش و شکل ساخت سری جدید پایتخت به میان نیاورده اند.

اما خبرگزاری دولت ۴۰ روز قبل به نقل از مسئولان تلویزیون اعلام کرده است که ابتدا قرار است که یک نسخه سینمایی از فصل هفتم سریال پایتخت تولید و در نوروز پیش رو پخش شود. سپس یک مجموعه ۱۶ قسمتی نیز تولید می شود تا در سال ۱۴۰۳ و یا نوروز ۱۴۰۴ به پخش برسد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 129064

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر