ماجرای خداحافظی مجری معروف «من و تو» چه بود؟ + عکس

شایان مرعشی‌پور، مجری جنجالی از شبکه «من و تو» رفت. او در در صفحه اینستاگرامش علت این ماجرا را شرح داده است که در ادامه می خوانید.

ماجرای خداحافظی مجری معروف «من و تو» چه بود؟ + عکس

شایان مرعشی‌پور، مجری جنجالی از شبکه «من و تو» رفت. او در در صفحه اینستاگرامش علت این ماجرا را شرح داده است 

شایان مرعشی‌پور در اینستاگرام خود نوشت:* از‌‌ اونجایی که من اهل حاشیه و جنجال‌ نیستم و برای شمایی ‌که مخاطب‌ من بودین و هستین هم احترام خیلی زیادی قائلم، گفتم‌ بهتره بدون لکنت بگم داستان رفتن من از منوتو چیه؛

* من ۹ سال از بهترین سال‌های زندگیم رو کنار بهترین‌ها بودم، تجربه فوق‌العاده‌ای‌ بود، واقعا توی چند خط قابل توصیف‌ نیست، تمام تلاشمم کردم که از این شانسی که بهم رو کرده استفاده درستی بکنم، به نظر خودم موفق‌ هم بودم، یعنی بطور کل من از عملکرد خودم در این شبکه راضیم، از آدمی که چیزی از کار‌ مدیا نمیدونست شدم چیزی که توی این چند سال دیدین، جلوی چشم خودتون رشد کردم، سعی کردم همیشه باهاتون رو راست باشم و خود واقعی‌م رو بهتون نشون‌ بدم.

شایان مرعشی‌پور مجری شبکه من و تو

* از اول سال ۲۰۲۱ کار من اونجا عوض‌ شد، رفتم قسمت‌ سوشال مدیا، جلوی دوربین نبودم.

* الان چی‌ شد که رفتم؟

* شمایی که منو فالو میکنی کمابیش میدونی که چند سالی هست بیزینس خودمو را انداختم و الان داره بزرگتر میشه و باید زمان بیشتری براش بذارم، دارم میرم اونجا، دوست دارم شما رو هم توی این مسیر‌ همراهم باشین و دوباره جلوی چشمتون رشد کنم.

منبع: برترین ها

دیگر رسانه ها

کدخبر: 97553

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر