احمدی‌نژاد حکم گرفت، دوباره اپوزیسیون شد| فایل تصویری احمدی نژاد درباره حجاب

محمود احمدی‌نژاد اخیرا با انتشار یک فایل تصویری درباره حجاب و اعتراضات اخیر گفته: «چه کسی شما را مأمور کرده کنترل کنید؟ این یعنی محدود کردن آزادی مردم. این غلط است و فساد از اینجاست و چقدر فجایع در این کنترل اتفاق می­ افتد. حالا چه کسی گفته شما کنترل کنید؟ چه کسی گفته شما صالح به کنترل هستید؟ چه کسی گفته کنترل شما مفید است؟ چه کسی گفته در کنترلهای شما فسادهای عجیب و غریب اتفاق نمی­ افتد؟ خود شما را چه کسی می­ خواهد کنترل کند؟»

احمدی‌نژاد حکم گرفت، دوباره اپوزیسیون شد| فایل تصویری احمدی نژاد درباره حجاب

فارس نوشت: محمود احمدی‌نژاد اخیرا با انتشار یک فایل تصویری درباره حجاب و اعتراضات اخیر گفته: «چه کسی شما را مأمور کرده کنترل کنید؟ این یعنی محدود کردن آزادی مردم. این غلط است و فساد از اینجاست و چقدر فجایع در این کنترل اتفاق می­ افتد. حالا چه کسی گفته شما کنترل کنید؟ چه کسی گفته شما صالح به کنترل هستید؟ چه کسی گفته کنترل شما مفید است؟ چه کسی گفته در کنترلهای شما فسادهای عجیب و غریب اتفاق نمی­ افتد؟ خود شما را چه کسی می­ خواهد کنترل کند؟»

فارس نوشت : مواضع چندسال اخیر احمدی‌نژاد نشان می‌دهد این فرد برای سرتیتر شدن در رسانه‌ها حاضر است هر موضع غلطی را دست‌آویز قرار دهد تا مورد توجه قرار بگیرد. معمولا شیوه احمدی‌نژاد هم این است که برای دیده شدن ناچار می‌شود پازل ضدانقلاب را تکمیل کند تا رسانه‌های ضدانقلاب او و سخنانش را پوشش دهند.

اما این بار آنچه مورد تعجب است موضع‌گیری دیرهنگام او درباره مسئله فوت مهسا امینی و آنچه در روزهای اخیر اتفاق افتاد بود. برخی بر این باورند رفتار احمدی‌نژاد در این موضوع شبیه رفتار مهران مدیری بود. مدیری صبر کرد تا دست‌مزد ۳۰ میلیارد تومانی خود را از صداوسیما دریافت کند و فردای واریز این مبلغ اعلام کرد راضی نیست یک فریم از برنامه دورهمی از صداوسیما پخش شود. اکنون احمدی‌نژاد هم پس از آنکه حکم عضویت او در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر شده است چنین مواضعی را اتخاذ می‌کند.

 دکتر احمدی‌نژاد: چرا به مردم توهین می­‌کنید!؟ 

ما قبل از انقلاب هم بودیم، مردم لخت آمدند؟ الان در ترکیه، پاکستان و عراق که حجاب آزاد است، مردم لخت بیرون می­ آیند؟ چرا به مردم توهین می­ کنید؟ اصلاً به شما چه ربطی دارد؟ چه کسی شما را مأمور کرده کنترل کنید؟ این یعنی محدود کردن آزادی مردم. این غلط است و فساد از این­جاست و چقدر فجایع در این کنترل اتفاق می­ افتد.

حالا چه کسی گفته شما کنترل کنید؟ چه کسی گفته شما صالح به کنترل هستید؟ چه کسی گفته کنترل شما مفید است؟ چه کسی گفته در کنترل­ های شما فسادهای عجیب و غریب اتفاق نمی­ افتد؟ خود شما را چه کسی می­ خواهد کنترل کند؟!

آیا مدل زندگی را می توان به کسی تحمیل کرد؟ چه کسی چنین اجازه ای را داده؟ این حق از کجا آمده؟ مبنایی ندارد. از خودشان درآوردند!

می گویند ما چون حکومت هستیم این کار را می کنیم!

مردم به یک عده به نام دولت رای ندادند که شما مبسوط الید و تام الاختیار هستید! 

دولت وظایفی دارد. موضوع حجاب مطلقا جزو وظایف دولت نیست. بروید بخوانید رئیس جمهور وظایفش چیست؟ وظایف و اختیارات تک تک وزرا چیست؟ این ها را بعدا درست کردند!

از کل مردم سوال کنید که شما دولت را انتخاب کرده اید که شما را محدود کند یا آزادی شما را تامین کند؟ ببینید مردم چه می گویند؟ در هیچ جای دنیا کسانیکه رای می دهند، یک سر سوزن در ذهنشان نیست که این فرد بیاید و ما را محدود کند! 

همین الان شما از ملت ایران نظرخواهی کنید. سوال کنید حجاب چیز خوبی است یا چیز بدی است؟ اکثریت قاطع می گویند خیلی چیز خوبی است. این اتفاق افتاده است. اصلا رفراندوم کنید. بنظر شما چیز خوبی است یا چیز بدی است؟ همه می گویند عالی است. چند هزار سال ایرانی ها چه زن و چه مردش حجاب داشتند. نوع ملت ها حجاب دارند.

دوم؛ آیا شما موافقید ما این حجاب را اجباری کنیم؟ بالای ۹۵ درصد می گویند نخیر، خرابش می کند. هر امر خوبی را شما اجبار کنید، خرابش می کنید. بالاتر از نماز هست؟ نماز را اجبار کنید چه می شود؟

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 43854

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        درود درود براقای احمدی نژاد والهی ما زمان احمدی نژاد خیلی خیلی خیلی زندگی خوب و راهتی داشتیم پر یخچالامان مرغ بود الان به سر ریسی بال مرغی هم نداریم به قرآن های خانه خدا دروغ نمی گم ما احمدی نژاد خواستیم نه ریسی

      ارسال نظر