فرزند معاون رییس جمهور مهاجرت کرد ،مادر برکنار می شود!

طبق اطلاعات و اسنادی که به دست آورده مبنی بر اینکه، حمیدرضا رضازاده فرزند انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور چند وقتی است که به کانادا مهاجرت کرده است.

فرزند معاون رییس جمهور مهاجرت کرد ،مادر برکنار می شود!

امروز خبری منتشر شد به نقل از  مهدی عرفاتی ، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت که گفت  :اخیرا فرزند یک معاون وزیر برای ادامه تحصیل در یک کشور خارجی ویزا گرفته بود و قصد خروج داشت که به محض اطلاع رئیس جمهور ، دستور صادر شد؛ «اگر فرزند رفت، پدر هم برود!»گذشت .ساعاتی پس از این خبر عبدی مدیا مدعی شد  که طبق اطلاعات و اسنادی که به دست آورده مبنی بر اینکه، حمیدرضا رضازاده فرزند انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور  چند وقتی است که به کانادا مهاجرت کرده است.

این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران و کانادا روابط دیپلماتیک ندارند و رفتن پسر انسیه خزعلی به کانادا را نمی‌توان در قالب‌های اقتصادی یا دیپلماتیک تعریف کرد.

یک کاربر فضای مجازی نوشت با توجه به مهاجرت فرزند معاون رییس جمهوری اآیا رئیسی دستور برکناری معاون امور زنان خود را می دهد؟

 سایت دیدارنیوز از مهدی خزعلی برادر انسیه خزعلی صحت و سقم این خبر را پی‌گیری کرد، او نوشت: «صحت دارد» و از توضیح بیشتر خودداری کرد

رئیسی : اگر فرزند به خارج رفت، پدر هم برود

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت از فرمان جدید رئیس جمهور خبر داد.

مهدی عرفاتی ، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت نوشت :اخیرا فرزند یک معاون وزیر برای ادامه تحصیل در یک کشور خارجی ویزا گرفته بود و قصد خروج داشت که به محض اطلاع رئیس جمهور ، دستور صادر شد؛ «اگر فرزند رفت، پدر هم برود!»گذشت آن دوران که افتخار مقامات عالی دولت، اقامت فرزندانشان در خارج از کشور باشد.مسئولان مراقب گشت ارشاد باشند.

مهاجرت فرزند وزیر

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40253

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ع

        جناب‌رییس‌جمهور اطلبو‌علم‌و‌لو‌بسین اگر برای‌علم‌به‌خارج‌بروی‌و‌برگردی‌چه‌اشکالی‌داره‌پدرها این‌توان‌را‌نداشتند‌ولی‌فرزندان‌این‌فکر‌و‌عقل‌‌راا‌دارند

      ارسال نظر