زینب موسوی بازداشت شد

خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضائییه نوشت خانم توهین کننده به مقدسات در فضای مجازی پس از احضار و اعلام جرم از سوی دادستانی تهران بازداشت شد.

زینب موسوی بازداشت شد

خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضائییه نوشت خانم توهین کننده به مقدسات در فضای مجازی پس از احضار و اعلام جرم از سوی دادستانی تهران بازداشت شد.

به گزارش عرشه آنلاین به طور رسمی نام این شخص اعلام نشده است اما روز یکشنبه در فضای مجازی نام زینب موسوی کمدین و طنزپرداز مطرح شده بود او روز یکشنبه در استوری خبر بازداشت خود را تکذیب کرده بود اما خبر بازداشت امروز منتشر شده است 

خبرگزاری میزان نوشت : شنبه ۲۹ مهرماه بود که خبری در مورد یک خانم فعال در فضای مجازی که با تولید محتوا و انتشار ویدئو با عنوان طنز از خود، اقدام به توهین به مقدسات کرده بود منتشر شد.

درهمین رابطه بخوانید 

زینب موسوی از ایران رفت؟ ماجرای ازدواج امپراطور کوزکو +عکس

 میزان نوشت در پی بروز این موارد، در روز شنبه ۲۹ مهر ماه این فرد از سوی دادسرای تهران احضار و علیه وی اعلام جرم شد.این گزارش حاکی است خانم توهین کننده به مقدسات در فضای مجازی امروز یکم آبان ماه بازداشت شده است. 

استوری یکشنبه زینب موسوی 

زینب موسوی کمدین و طنزپرداز شایعه‌ی بازداشت خود «به دلیل توهین به مقدسات» را تکذیب کرد.

خانم موسوی با انتشار یک استوری در صفحه‌ی اینستاگرام خود به شایعه‌ی بازداشت به دلیل توهین به مقدسات واکنش نشان داد.

او نوشته است:«این خبری که میگن یکی رو به خاطر توهین به مقدسات گرفتند من نیستم؛ من به مقدسات کاری ندارم و من رو نگرفتند»

سیده زینب موسوی ملقب به امپراطور کوزکو کیست؟

زینب موسوی متولد سال ۶۸ در قم و فارغ التحصیل رشته کامپیوتر در مقطع کارشناسی است.

موسوی با حضور در مسابقه خنداننده شو برنامه خندوانه در سال ۹۶ به چهره‌ای شناخته شده بدل شد.

استنداپ‌های زینب موسوی از حاشیه سازترین اجرا‌های مسابقه خنداننده شو بود. او اشاره‌ای به ماجرای جنجالی شیث رضایی و محمد نصرتی داشت، با اسم سوشا مکانی به شوخی پرداخت و برجام را نیز دستمایه‌ی طنز خود قرار داد.

البته فعالیت موسوی در قالب کمدین به پیش از حضورش در برنامه خندوانه بازمی گشت، اما مسابقه خنداننده شو به او شهرت بخشید.

زینب موسوی صفحه‌ای در اینستاگرام داشت که در آن در قالب شخصیتی خیالی به نام امپراطور کوزکو ویدئو‌های طنز کوتاهی درباره‌ی موضوعات مختلف تولید می‌کرد.

امپراطور کوزکو یک زن چادری سالمند قمی بود که با زبانی گزنده و بی پروا با موضوعات اجتماعی و سیاسی شوخی می‌کرد.

موسوی این ویدئو‌های کوتاه را در اتاق خود ضبط می‌کرد که پس زمینه‌ی آن اغلب کمد دیواری اتاقش بود، چادری گلدار را به نحوی به سر می‌کرد که تنها بینی اش پیدا بود و با لهجه قمی صحبت می‌کرد. نویسنده، فیلمبردار و بازیگر تمامی این ویدئو‌ها خودش بود.

به گفته‌ی موسوی، نام این شخصیت از یکی از شخصیت‌های اصلی انیمیشن مورد علاقه‌ی او به نام زندگی تازه امپراتور (Emperor’s new groove) گرفته شده است. این شخصیت انیمیشنی امپراطور کوزکو نام دارد و موسوی خصوصیات آن را شبیه به شخصیت خود عنوان کرده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 111441

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • رضا

        سلام در صورت امکان روند رسیدگی و مجازات این فرد حتما بایستی رسانه ای بشود تا بشود درس عبرت سایرین که دیگه چشم روی همه چیز خسته اند و خط قرمز برایشان مهم نیست سنگسار و به دار آویختن حداقل مجازات برای چنین آشغالی بازهم کافی نیست

      • ناشناس

        مقدسات حرمت و منزلت دارد البته همیشه یک عده آدم در جامعه وجود دارد که کلا میفهمم که نفهمن خودشون اما موضوع اینجاست که هرگز نمیفهمن که مردم میفهمم که چقدر و تا کجا نفهمن

      ارسال نظر