تغییر ساعت طرح ترافیک تصمیمی ضد مردمی است

عضو مجمع نمایندگان استان تهران از ورود این مجمع به موضوع تغییر ساعت طرح ترافیک در تهران خبر داد و گفت: این تصمیم فقط منجر به افزایش شیوع کرونا در پایتخت می‌شود و تصمیمی ضد مردمی و صرفا برای افزایش درآمد سازمان‌ها و نهادهایی مثل شهرداری است.

تغییر ساعت طرح ترافیک تصمیمی ضد مردمی است

احمد نادری با اشاره به تصمیم جدید شهرداری تهران مبنی بر شروع طرح ترافیک از ساعت ۷:۳۰ صبح به جای ۸:۳۰ و تغییر ساعت پایان طرح ترافیک از۱۶:۳۰ به ساعت ۱۷:۳۰، عنوان کرد: یکی از عوامل اصلی کاهش شیوع کرونا در کلانشهرهایی مانند تهران، کاهش بار حمل و نقل عمومی است؛ در چنین شرایطی اخذ چنین تصمیمی که فقط به بار ترافیکی شهر می‌افزاید چه ضرورتی داشت؟

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار می‌‎رفت در دوره جدید مدیریت شهرداری تهران، رویکردی مردم محور و به دور از انتقاع سازمان‌ها و نهادها از جمله شهرداری اتخاذ شود، افزود: توقع ما این بود که تیم جدید مدیریتی در شهرداری از دیدگاه‌های نئولیبرال فاصله بگیرند ولی این تصمیمات نشان می‌‎دهد نه تنها جلوی این تصمیمات گرفته نشده بلکه چنین تصمیمات غلطی در حال تشدید است.

تصمیم جدید شهرداری تهران به افزایش شیوع کرونا در تهران می‌انجامد

وی تصریح کرد: از شهردار تهران انتظار داریم هرچه سریع‌تر این تصمیم غلط را ملغی و اجازه ندهد بار ترافیکی به حمل و نقل عمومی منتقل شود و  مجددا شیوع کرونا در تهران سرعت گیرد.

 

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1646

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر