وکیل سابق ترامپ به آزار جنسی یک زن متهم شد

رودی جولیانی وکیل سابق دونالد ترامپ به آزارو اذیت جنسی یک زن در دوران همکاری با ترامپ و پرداخت غرامت ۱۰ میلیون دلاری متهم شد.

وکیل سابق ترامپ به آزار جنسی یک زن متهم شد

تسنیم نوشت: «رودی جولیانی» وکیل سابق دونالد ترامپ به آزارو اذیت جنسی یک زن در دوران همکاری با ترامپ و پرداخت غرامت ۱۰ میلیون دلاری متهم شد.

 

براساس این گزارش، نوئل دانفی در شکایتی ۶۹ صفحه‌ای که در دادگاه منهتن نیویورک تنظیم کرده، اظهار داشت که جولیانی از ژانویه ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱، از وی درخواست‌های نامناسب و وقیحانه داشته و او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

وی در این شکایت نامه ضمن درخواست غرامت ۱۰ میلیون دلاری از جولیانی، تصریح کرده که جولیانی به محض آنکه در ژانویه ۲۰۱۹ وی را به عنوان کارمند مخفی خود استخدام کرده، او را مورد آزار و اذیت قرار داده و به همواره به او می‌گفته که پاسخ به تقاضا‌های نامناسبش بخشی از وظایف شغلی اوست.

در همین حال سخنگوی جولیانی اعلام کرد که وی به صراحت این اتهامات را رد می‌کند.

دانفی خاطر نشان کرد جولیانی دستمزد سالیانه ۱ میلیون دلاری را به او وعده داده بود، اما بعدا به وی گفته تا زمانی که موضوع جدایی جنجالی از همسرش را حل و فصل نکند، دستمزدی به او نمی‌دهد.

در نهایت جولیانی متهم شده که یک فضای کاری غیرقابل تحمل ایجاد کرده و دانفی را بدون پرداخت هیچ دستمزدی در ژانویه ۲۰۲۱ اخراج کرده است.

جولیانی ۷۸ ساله در سال ۲۰۰۱ به عنوان شخصیت سال مجله تایم انتخاب و به دلیل اقداماتش در جریان حادثه ۱۱ سپتامبر، به عنوان شهردار آمریکا برگزیده شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87433

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر