جرم و جنایت در انگلیس به بیشترین میزان در ۲۰ سال اخیر رسید

پلیس انگلیس بیشترین تعداد جرم و جنایت در ۲۰ سال گذشته را به ثبت رسانده است؛ افزایش شدید جرایم از جمله کلاهبرداری، تعرض جنسی و حملات خشونت آمیز بوده است.

جرم و جنایت در انگلیس به بیشترین میزان در ۲۰ سال اخیر رسید

به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه دیلی میل، پلیس انگلیس بیشترین تعداد جرم و جنایت در ۲۰ سال گذشته را به ثبت رسانده است؛ افزایش شدید جرایم از جمله کلاهبرداری، تعرض جنسی و حملات خشونت آمیز بوده است.

در مجموع ۶.۳ میلیون جرم و جنایت در یک سال منتهی به مارس ۲۰۲۲ ثبت شده است که ۴ درصد بیشتر از بالاترین حد نصاب قبلی در سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ است.

اطلاعات منتشر شده از سوی اداره آمار ملی انگلیس نشان می‌دهد دزدی و جرایمی که در آن از چاقو استفاده شده، در بازه زمانی مذکور افزایش داشته است.

طبق گزارش پلیس جرایمی نظیر کلاهبرداری و سوء استفاده رایانه‌ای ۱۷ درصد افزایش داشته است.

مدیر اجرایی یک مؤسسه خیریه حامی قربانیان خشونت در واکنش به انتشار این آمار گفت: افزایش بی سابقه در سطح جرم و جنایت همیشه نگران کننده است، پشت این آمار افراد واقعی هستند و هر جنایتی می‌تواند تاثیرات ویرانگر و طولانی مدت بر قربانی داشته باشد.

او گفت: با توجه به اینکه بالاترین تعداد موارد جرم و جنایت در ۲۰ سال گذشته در سامانه قضایی ثبت شده است، ما به اقدام فوری برای رسیدگی به انبوه پرونده‌ها نیاز داریم تا اطمینان حاصل کنیم افرادی که شجاعت گزارش یک جرم را داشته اند به عدالتی که شایسته و لایق آن هستند، دست یابند.

به گفته یکی از مسئولان اداره آمار ملی جرایم جنسی که پلیس آن‌ها را در بازه زمانی ۱۲ ماهه تا پایان مارس ۲۰۲۲ ثبت کرده، این جرایم نسبت به سال قبل از آن ۳۲ درصد افزایش داشته است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر رسانه ها

کدخبر: 31958

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر