انفجار مهیب در تونل «تنگه زاغ» هرمزگان / فاجعه برای یک نوجوان 15 ساله +فیلم

آتش سوزی در تونل سبب آسیب جدی به تاسیسات تونل شده است

انفجار مهیب در تونل «تنگه زاغ» هرمزگان / فاجعه برای یک نوجوان 15 ساله +فیلم

 روابط عمومی استانداری هرمزگان از فوت ۲ نفر براثر گاز گرفتگی در تونل تنگه زاغ هرمزگان خبر داد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بامداد امروز از مصدوم شدن ۵ نفر در حادثه آتش سوزی تانکر حامل سوخت در تونل تنگه زاغ هرمزگان خبر داده بود.

دکتر محمود حسین‌پور  رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:‌  شهروندان ساعت۲:۳۳ دقیقه با مرکز اورژانس تماس گرفته و حادثه حریق یک دستگاه تانکر حامل سوخت، در تونل تنگه زاغ محور بندرعباس به سمت حاجی آباد را گزارش کردند که بی‌درنگ چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: از پنج مصدوم این حادثه چهار مصدوم تنفسی آقا ۴۰، ۳۰، ۳۷ و ۵۰ ساله بوده که با افت سطح اکسیژن خون بوسیله آمبولانس های پایگاه شهری حاجی آباد و آمبولانس پایگاه جاده‌ای سیاهو به بیمارستان شهیدمحمدی و فاطمه الزهرای حاجی آباد منتقل شدند، یک مصدوم هم آقای ۱۵ ساله با سوختگی ۹۰ درصد و درجه سه بوده که برای ادامه درمان به بیمارستان حاجی آباد منتقل شد.

دکتر حسین‌پور اضافه کرد: با توجه به وسعت حادثه و شدت حریق، اطلاعات دقیقی از تعداد مصدومین و فوتی‌های که در داخل تونل گیر افتاده‌اند در دسترس نیست و با توجه به اینکه حریق همچنان ادامه دارد؛ یک دستگاه آمبولانس اورژانس همچنان در محل حادثه مستقر است.

ترافیک نیمه سنگین در محور بندرعباس –حاجی‌آباد به دلیل انفجار در تونل

«عباس شرفی»، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان که در همان ساعات ابتدایی حادثه در محل حضور داشته با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی تونل راهدار فداکار، گفت: هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در تونل راهدار فداکار شهسواری هستیم که همکاران ما از دقایقی پس از بروز حادثه در محل حضور داشته و در تلاش برای رفع مشکل هستند.

وی اشاره‌ای به مسیر جایگزین در ساعات مسدودی تونل مذکور کرد و گفت: باند محور جایگزین، باند برگشت محور بندرعباس – حاجی‌آباد به‌صورت دو طرفه جهت عبور و مرور آسان وسایط نقلیه و جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی و ترافیکی در نظر گرفته خواهد شد.

شرفی اضافه کرد: انتظار می‌رود که بهره‌برداران از جاده‌ها با صبر و شکیبایی ما را در اجرای این پروژه‌ها که قطعاً با هدف ایجاد آسایش و آرامش آن‌ها ورقم زدن سفر ایمن و کم‌خطر برای هموطنان و رانندگان عزیز است یاری نمایند.

شرفی افزود: مردم برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌های استان، شرایط راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ به آن‌ها دست یابند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 98550

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر