این باند مخوف، شکارچی اهالی کرج بودند! | این مجرمان فراری خطرناک و شیطان‌صفت را شناسایی کنید + عکس

شهروندان در صورت مشاهده و شناسایی محل اختفاء کلاهبرداران، اطلاعات خود را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و برای پیگیری موضوع و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

این باند مخوف، شکارچی اهالی کرج بودند! | این مجرمان فراری خطرناک و شیطان‌صفت را شناسایی کنید + عکس

چند مجرم فراری خطرناک را شناسایی کنید. تصویر چند مجرم فراری یک پرونده مهم قضایی منتشر شد. پلیس برای دستگیری این چند مجرم فراری از مردم کمک خواست. این چند مجرم فراری خطرناک اتهامات بسیاری در پرونده خود دارند. تصویر بدون پوشش این چند مجرم فراری در رسانه‌ها منتشر شده است تا کسانی که این افراد را مشاهده کرده یا اطلاعاتی از این چند مجرم‌ فراری، سارقان و اخاذهای خطرناک دارند، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. تصویر بدون پوشش چند مجرم فراری در رسانه‌ها منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: این مجرم فراری را شناسایی کنید و ۸۰ هزار دلار جایزه بگیرید! + عکس

اگر این چند مجرم فراری و اعضای باند اخاذی و سرقت مسلحانه را مشاهده کرده‌اید یا اطلاعاتی از این چند مجرم فراری و سارقان مسلح خطرناک دارید، مراتب را به پلیس اطلاع دهید.

مجرم فراری

این چند مجرم فراری خطرناک تحت تعقیب هستند و اتهامات بسیاری در پرونده خود هستند. این مردان شیطان‌صفتی که شکارچی و کابوس اهالی و شهروندان کرج بودند، با هم‌دست‌های خود، شهروندان را هدف نیت شوم خود قرار داده بودند. 

بیشتر بخوانید: مردی که شکارچی و کابوس زنان تهرانی است! | این مرد شیطان‌صفت را می‌شناسید‌؟ + عکس

تصویر بدون پوشش مجرم فراری در رسانه‌ها منتشر شده است تا کسانی که او را مشاهده کرده و یا اطلاعاتی از این مجرم فراری دارند، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: ویدئویی تکان‌دهنده از سرقت و حمله مسلحانه به یک منزل مسکونی | این سارقان وحشی را شناسایی کنید + فیلم

پلیس آگاهی البرز با انتشار بدون پوشش تصاویر سارقان مامورنما از شهروندان خواست چنانچه توسط این اشخاص مورد سرقت یا أخاذی قرار گرفته‌اند، به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

سرهنگ حکمت‌الله شجاعی، سرپرست پلیس آگاهی استان البرز در حاشیه نمایشگاه کشفیات استان البرز اظهار کرد: به دنبال وقوع تعدادی سرقت و اخاذی از شهروندان توسط چند سارق مامورنما در سطح استان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت که در این رابطه هفت متهم شناسایی و دستگیر شدند.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد، متذکر شد: با دستور بازپرس شعبه ۲۰ بازپرسی دادگاه عمومی و انقلاب محمدشهر، تصاویر متهمان به صورت بدون پوشش منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندانی توسط این سارقان مورد سرقت قرار گرفته‌اند برای پیگیری موضوع و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج، میدان طالقانی، بلوار تعاون، ساختمان پلیس آگاهی، اداره مبارزه با سرقت مراجعه کنند.

مجرم فراری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95635

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر