ازدواج جنجالی قاتل سریالی در داخل زندان بعد از قتل هولناک 3 دختر

این قاتل سریالی که مردی 52ساله به نام لوی بلفیلد است، یک سال پیش با نوشتن نامه‌ای درخواست کرد که به او اجازه داده شود با زن مورد علاقه‌اش در داخل زندان ازدواج کند.

ازدواج جنجالی قاتل سریالی در داخل زندان بعد از قتل هولناک 3 دختر

 پس از ماه‌ها کشمکش قضایی، وزارت دادگستری انگلستان با درخواست ازدواج یک قاتل سریالی در زندان موافقت کرد.

 این قاتل سریالی که مردی ۵۲ساله به نام لوی بلفیلد است، یک سال پیش با نوشتن نامه‌ای درخواست کرد که به او اجازه داده شود با زن مورد علاقه‌اش در داخل زندان ازدواج کند. درخواست او خشم مردم را برانگیخت و باعث اعتراضات زیادی شد اما وکلای وی در نهایت پس از یک سال جدال قضایی، توانستند وزارت دادگستری را مجبور کنند که با این درخواست موافقت کند. لوی بلفیلد که حالا مردی ۵۲ساله است از سال ۲۰۱۱به اتهام قتل دستکم ۳دختر جوان و تلاش برای قتل چهارمین دختر در لندن در زندان به‌سر می‌برد. او در سال ۲۰۰۳دختری ۱۹ساله به نام مارشا مک دانل را به قتل رساند. یک سال بعد آملی دلاگرانژ ۲۲ساله را قربانی کرد و چند ‌ماه پس از این جنایت، قصد کشتن دختری ۱۸ساله به نام کیت شیدی را داشت که موفق نشد و پس از آن از سوی پلیس دستگیر شد. وی زمانی که در زندان بود به قتل دختری ۱۳ساله در سال ۲۰۰۲نیز اعتراف کرد و از سوی دادگاه به ۳بار زندان مادام‌العمر محکوم شد. مرد جنایتکار که دوران محکومیتش را در زندان می‌گذراند، ۳سال پیش از طریق یک قاتل سریالی دیگر که همانند او در زندان بود، با زنی ۴۰ساله آشنا شد و شروع به نوشتن نامه برای او کرد. نامه‌نگاری میان آنها مدتی طول کشید تا اینکه زن ۴۰ساله به ملاقات بلفیلد در زندان رفت و عاشق این جنایتکار سریالی شد.

در یکی از همین ملاقات‌ها بود که مرد جنایتکار از زن مورد علاقه‌اش خواستگاری کرد و او نیز به خواستگاری وی جواب مثبت داد. به این ترتیب بود که قاتل سریالی که قرار است همه عمر خود را در زندان بگذراند، با نوشتن نامه‌ای برای فرماندار از وی خواست که به او اجازه دهد تا بتواند با زن مورد علاقه‌اش ازدواج کند. نامه‌ای که شوک بزرگی به مردم و خانواده‌ قربانیان وارد کرد. با این درخواست قاتل سریالی، خانواده قربانیان به تکاپو افتادند تا هر طوری شده اجازه چنین کاری به وی داده نشود. آنها می‌گفتند که مرد جنایتکار اجازه نداد که دختران آنها طعم زندگی را بچشند و ازدواج کنند و دادن چنین اجازه‌ای به قاتل سریالی، بی‌عدالتی مطلق است. در این شرایط وکلای مرد جنایتکار دست به‌کار شدند تا هر طوری شده مجوز ازدواج مرد جنایتکار را بگیرند. آنها مدعی بودند که براساس قوانین انگلستان، قاتل زندانی می‌تواند چنین درخواستی داشته باشد اما اجازه ازدواج با فرماندار است و وی در شرایطی ازجمله «وجود نگرانی‌هایی درباره مجرم» یا «ترس از اینکه مجرم پس از ازدواج به همراه همسرش به جرایمش ادامه دهد» می‌تواند با این درخواست مخالفت کند. این در حالی است که با توجه به اینکه قاتل سریالی تا آخر عمر در زندان خواهد ماند، چنین خطری وجود ندارد. آنها در نهایت موفق شدند وزارت دادگستری را مجبور به صدور مجوز ازدواج کنند؛ چند روز پیش مرد زندانی نامه‌ای دریافت کرد که در آن عنوان شده بود، به وی یک روز مرخصی داده می‌شود تا در داخل زندان، مراسم ازدواجش را برگزار کند. از طرفی او و همسرش هر کدام می‌توانند ۳ یا ۴ میهمان داشته باشند. حالا و با صدور این مجوز، داغ خانواده قربانیان چند برابر شده و آنها از این اقدام وزارت دادگستری خشمگین و عصبانی هستند.

منبع: صدآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92966

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر