برنامه امروز وزیر آموزش و پرورش اعلام شد + عکس

برنامه امروز وزیر آموزش و پرورش پس از اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، اعلام شد.

برنامه امروز وزیر آموزش و پرورش اعلام شد + عکس

وزیر آموزش و پرورش روز سه‌شنبه «۹ خرداد ماه ۱۴۰۲» از مجلس رای اعتماد گرفت. رضا مراد صحرایی به عنوان وزیر آموزش و پرورش انتخاب شد. نمایندگان مجلس به رضا مراد صحرایی، به عنوان وزیر آموزش و پرورش و برای حضور در وزارت آموزش و پرورش رای اعتماد دادند.

وزیر آموزش و پرورش که روز گذشته از مجلس رای اعتماد گرفت، با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کرد.  وزیر آموزش و پرورش پس از اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، در مرقد مطهر امام خمینی (ره) و مزار شهیدان رجایی و باهنر حضور یافت.

بیشتر بخوانید: وزیر آموزش و پرورش شرایط جدید بازنشستگی معلمان را اعلام کرد

پس از اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، تجدید بیعت وزیر جدید آموزش و پرورش با آرمان‌های امام راحل صورت گرفت.

رضا مراد صحرایی،وزیر آموزش و پرورش پس از اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) و مزار شهیدان رجایی و باهنر، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های متعالی امام راحل(ره)، به مقام شامخ معلمان شهید ادای احترام کرد.

رضا مراد صحرایی ظهر پس از اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

او سپس با حضور بر سر مزار شهیدان رجایی و باهنر، به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرد تا بار دیگر نشان دهد که در مسیر انقلاب اسلامی و مطابق با آرمان‌های این انقلاب گام برمی‌دارد و ادامه‌دهنده و تکمیل‌کننده راه و روشی است که معلمان شهید، رجایی و باهنر در راستای تربیت اسلامی و انقلابی دانش‌آموزان این مرز و بوم، بنیان نهاده‌اند.

رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 89765

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر