تصمیم جدید دولت برای حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد + مبلغ

هیات وزیران با پیشنهاد شورای عالی تامین اجتماعی و وزارت کار برای افزایش حقوق بازنشستگان موافقت کرد.

تصمیم جدید دولت برای حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد + مبلغ

جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد. سخنگوی دولت گفت: هیات وزیران با پیشنهاد شورای عالی تامین اجتماعی و وزارت کار برای افزایش حقوق بازنشستگان در چارچوب همان قانونی که برای افزایش حقوق کارگران پیش‌بینی شده بود، موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: فروش قشم و کیش برای پرداخت حقوق بازنشستگان | پیش‌بینی عجیب یک مقام وزارت کار + فیلم

بیشتر بخوانید: مبلغ دقیق افزایش حقوق بازنشستگان + جدول کامل تمام حقوق‌ها

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت ظهر امروز (چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هیئت وزیران با هر چهار پیشنهاد شورای عالی استان‌ها به منظور حمایت بخش‌های متمرکز و غیرمتمرکز دولتی موافقت کرد. بنا بر این مصوبات، بخش‌داری‌ها، فرمانداری‌ها و استان‌داری‌ها مکلف شدند در مواردی که شوراهای اسلامی نیازمند پشتیبانی باشند، در سقف امکانات خود این حمایت را به عمل آورند.

او افزود: مصوبه دیگری به پیشنهاد معاونت علمی، فناوری داشتیم که بنابر آن دستگاه‌های اجرایی مختلف کشور را مجاز کرد تا بتوانند اموال امکانات و دارایی‌هایی کت در اختیار دارند را به صورت امانی یا قراردادی در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار دهند تا بتوان از امکانات دولتی در جهت اقدامات علمی و آموزشی دانش‌بنیان استفاده بیشتری کرد.

بهادری جهرمی بیان کرد: بنابر مصوبه دیگری، فهرست کالاهای اساسی که نرخ حقوق گمرکی آنها از ۴ درصد به یک درصد کاهش پیدا می‌کند، به تصویب هیات وزیران رسید تا با این کاهش قیمت شاهد افزایش قیمت خاصی در این حوزه‌ها نباشیم.

سخنگوی دولت تاکید کرد: هیات وزیران با پیشنهاد تامین اجتماعی برای افزایش حقوق بازنشستگان به میزان افزایش حقوق مصوبه برای کارگران در سال ۱۴۰۲ موافقت کرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85296

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر