خبر مهم برای مددجویان کمیته امداد | جزئیات وام و تسهیلات جدید برای مددجویان اعلام شد

جزئیات وام، تسهیلات جدید و ارائه خدمات فرهنگی برای مددجویان اعلام شد

خبر مهم برای مددجویان کمیته امداد | جزئیات وام و تسهیلات جدید برای مددجویان اعلام شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز از ارائه خدمات فرهنگی به هشت هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند زیر پوشش حمایتی این نهاد در یک سال گذشته خبر داد.

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با اشاره به اینکه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید آموزش و ارتباط مستمر و هدفمند تربیتی با مددجویان داشته باشیم، افزود: در این مدت یک میلیارد و ۸۱۸ میلیون تومان جهت ارایه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان، مورد حمایت کمیته امداد البرز اختصاص یافت.

او با بیان اینکه در سال گذشته خدمات فرهنگی به هشت هزار و ۲۸۵ دانش آموز، دانشجو و طلاب علوم دینی ارایه شده است گفت: بر این اساس ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وام دانشجویی با مشارکت بانک های عامل با عنوان وام دانشجویی جهت نیاز های ضروری دانشجویان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز بیان کرد : اجرای طرح کشوری ۳۱۳ در روستا، طرح یاس، ثبت نام رایگان مددجویان مستعد در مدارس هیات امنایی و غیر انتفاعی (مدارس همدل )، جلسات اندیشه ورزی و آموزش‌های تخصصی موشن و تدوین از دیگر خدمات حوزه فرهنگی این نهاد است.

او یادآور شد: بیکاری، کارگریزی، افت تحصیلی، ترک تحصیل و اختلافات خانوادگی پنج معضل و مسئله اجتماعی شناسایی‌ شده در بین خانواده‌های روستایی و محروم هستند که مقابله با آنها در طرح ۳۱۳ دنبال می‌شود.

محمدی‌فرد گفت: همچنین در سال گذشته بیش از دو هزار نفر از مددجویان البرزی در طرح شوق زیارت و با مشارکت خیران به مشهد مقدس و قم و کربلا اعزام شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز افزود : سایر برنامه‌های فرهنگی صرفا با هدف کاهش فقر فرهنگی، افزایش آگاهی، خدمات روانشناسی مشاوره فردی تحصیلی خانواده و آموزش مهارت‌های زندگی در خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84807

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر