ماجرای جنجالی قتل مرموز 2 زن در آباده فارس | پلیس درباره پذیرش و انتشار شایعات هشدار داد

رئیس پلیس آگاهی فارس ضمن بیان جزئیات قتل ۲ زن در شهرستان آباده، به شهروندان هشدار داد از پذیرش و انتشار شایعات بپرهیزند.

ماجرای جنجالی قتل مرموز 2 زن در آباده فارس | پلیس درباره پذیرش و انتشار شایعات هشدار داد

در روزهای اخیر، خبر قتل و کشف اجساد مثله‌شده ۲ زن در شهرستان آباده فارس و ناپدید شدن یک زن دیگر در این شهر، موجب نگرانی مردم شده است.

توضیحات دادگستری فارس درباره قتل و کشف اجساد مثله‌شده ۲ زن در آباده 

رئیس کل دادگستری فارس از دستگیری فرد مظنون به قتل دو خانم در شهرستان آباده خبر داد.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه از زمان وقوع دو فقره قتل پرونده تشکیل و آغاز تحقیقات جنایی زیر نظر مقام قضایی در دستورکار قرار گرفت، گفت: روند شناسایی و صدور دستورات قضایی و هماهنگی لحظه به لحظه با ضابطین از ابتدا تحت نظارت دبیرخانه پرونده‌های مهم فارس قرار گرفت و این نظارت  تا پایان روند دادرسی نیز  ادامه خواهد داشت.

او تاکید کرد: تکمیل روند اولیه قضایی در دادسرای آباده انجام و روند رسیدگی به پرونده مذکور در صلاحیت دادگاه کیفری یک استان است.

رئیس کل دادگستری فارس تصریح کرد: قتل دو خانم در شهرستان آباده در ۱۰ روز اخیر، باعث انتشار اخبار و شایعات متعددی در فضای مجازی شده بود که با پیگیری‌های همه جانبه قضایی و انتظامی، فرد اصلی مظنون به این قتل‌ها شامگاه دوشنبه «۲۸ فروردین 1402» دستگیر شد. 

قتل و کشف اجساد مثله‌شده 2 زن در آباده فارس

رئیس پلیس آگاهی فارس با تاکید بر لزوم پرهیز شهروندان از پذیرش و انتشار شایعات، تاکید کرد که رمزگشایی از حادثه قتل ۲ زن در شهرستان آباده، در حال پیگیری است.

به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از پلیس فارس، سرهنگ کاووس حبیبی، رئیس پلیس آگاهی فارس، دوشنبه «۲۸ فروردین ماه 1402» با اشاره به ورود پلیس به موضوع وقوع ۲ قتل در آباده، گفت: به دنبال انتشار اخباری پیرامون این حادثه در فضای مجازی، موضوع به شکل ویژه و با هدف شناسایی عاملان این واقعه، در دستورکار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: قتل ناموسی فجیع در آبادان | گناه دختر ۱۹‌ساله چه بود که قاتل آزاد شد؟ + عکس

حبیبی با تاکید بر اینکه بررسی‌های انجام‌شده، حاکی از وقوع ۲ فقره قتل در شهرستان آباده طی فروردین جاری است، گفت: شناسایی و دستگیری عاملان وقوع این قتل‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فارس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: قتل تکان‌دهنده زن جوان در کنار ۴ کودک خردسالش در تهران

رئیس پلیس شهرستان آباده ضمن تاکید بر اینکه مردم به اخبار و شایعات منتشرشده در فضای مجازی توجه نکرده و اطلاعات صحیح را از منابع رسمی دریافت کنند، گفت: پلیس آگاهی به محض حصول نتیجه در خصوص این پرونده، اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

آباده یکی از شهرستان‌های شمالی استان فارس است که در فاصله ۲۷۴ کیلومتری شهر شیراز قرار دارد.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82539

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • st

        آباده چه خطرناک شده😐💔

      • میم

        بلاخره چیشد ؟!

      ارسال نظر