وکیل دادگستری مقابل چشمان همسر و کودک 5 ساله‌اش ترور شد

وکیل شاهرودی جلوی چشم کودک پنج ساله و همسرش ترور شد.

وکیل دادگستری مقابل چشمان همسر و کودک 5 ساله‌اش ترور شد

یک وکیل ۳۳ ساله شاهرودی مورد سوءقصد قرار گرفت و جان خود را از دست داد. این موضوع توسط دادستان شاهرود تائید و حتی اعلام شده یک مظنون در این زمینه دستگیر شده است.

همزمان با نخستین دقایق بامداد دوشنبه، محمود جعفرآقایی وکیل دادگستری در مقابل منزلش و در جلوی چشم کودک پنج ساله و همسرش ترور شد و متأسفانه ساعتی بعد درگذشت.

گفته می‌شود وی قبل از فوت نام ضارب را به همسرش اعلام کرده اما تحقیقات ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: یک وکیل به قتل رسید؛ واکنش رییس اتحادیه کانون وکلا

در همین شرایط حجت‌الاسلام رضی پارسا منش دادستان شاهرود در گفتگو با یکی خبرگزاری‌ها، خبر شلیک گلوله و درگذشت محمود جعفر آقایی وکیل دادگستری در حادثه سوءقصد در شاهرود را تائید کرد و بیان داشت: یک مظنون توسط پلیس در این ارتباط دستگیر شده است.

وی با اشاره به اینکه با توان و اقتدار اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در کمتر از ۱۲ ساعت فرد مظنون احتمالی شناسایی و دستگیر شد، افزود: پرونده در حال تحقیقات مقدماتی است و احتمال دخالت فرد یا افراد دیگری نیز در این رخداد متصور است.

جعفرآقایی متولد سال ۶۸ در شاهرود یک فرزند پنج ساله دارد./ مهر

واکنش رییس اتحادیه کانون وکلا ترور وکیل شاهرودی

 رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) طی تماس تلفنی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود خواستار تسریع رسیدگی در این پرونده جنایی شد. در پی به قتل رسیدن وکیل محمودرضا جعفر آقایی در شهرستان شاهرود، جعفر کوشا رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) طی تماس تلفنی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود خواستار تسریع رسیدگی در این پرونده جنایی شد.

کوشا همچنین طی تماس تلفنی با پدر مقتول ضمن ابراز همدردی با او، حمایت کامل اتحادیه کانون های وکلای دادگستری از خانواده این وکیل محترم را اعلام کرد.

محمودرضا جعفر آقایی وکیل دادگستری روز گذشته مقابل منزلش در شاهرود با شلیک گلوله به قتل رسید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35046

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر