خبر خوش صندوق ذخیره فرهنگیان به معلمان/ سهم ارزش مالکانه معلمان افزایش یافت

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: سهم ارزش مالکانه معلمان از صندوق ذخیره فرهنگیان در آبان برای معلمان واریز خواهد شد.

خبر خوش صندوق ذخیره فرهنگیان به معلمان/ سهم ارزش مالکانه معلمان افزایش یافت

به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: سهم ارزش مالکانه معلمان از صندوق ذخیره فرهنگیان در آبان برای معلمان واریز خواهد شد.

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در نشست خبری که در محل صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد، گفت: مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: سهم ارزش مالکانه معلمان از صندوق ذخیره فرهنگیان که از ۲ به ۱۰ درصد افزایش یافته است در آبان برای معلمان واریز خواهد شد.

نجف پور کردی گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۶۰۰ هزار فرهنگی مخاطبان صندوق ذخیره فرهنگیان هستند که شفافیت در عملکرد صندوق و ارزش مالکانه از مطالبات آن‌ها است.

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: در سال مالی گذشته، این صندوق برای اولین بار در دوران فعالیت خود، بیش از چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سود فعالیت اقتصادی داشته است که بیانگر افزایش سود ۲۲۰ درصدی صندوق است.

وی افزود: هر ماه حداقل ۵ میلیون تومان خدمات اعتباری قرض الحسنه در اختیار معلمان قرار خواهد گرفت تا فرهنگیان با این اعتبار کالا‌های مصرفی، غیرمصرفی و اساسی زندگی خود را تأمین کنند. این اقدام به مرحله نهایی رسیده و متناسب با حقوق فرهنگیان افزایش می‌یابد.

مدیر عامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه ۴۵ درصد از گروه های مدیریتی صندوق ذخیره و هلدینگ‌ها از فرهنگیان هستند، گفت: اطلاعات مالی همه شرکت‌ها وجود دارد. پرداختی‌ها مشخص است و همه مدیران صندوق از وضعیت همه شرکت‌ها می‌توانند آگاه شوند.

وی درباره ارزش مالکانه صندوق به فرهنگیان نیز گفت: ارزش مالکانه یکی از مهم‌ترین مطالبات اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان است. این سهام در زمان مناسب به معلمان داده می‌شود.نجف پور کردی گفت: در گام اول حدود ۱۰ درصد از دارایی‌های صندوق بورسی و عرضه می‌شود و سهم معلمان از این دارایی‌ها به میزان سهم الشرکه آن‌ها در صندوق ذخیره فرهنگیان است.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 112394

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر