یک اتفاق وحشتناک/فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری از تشکیل تیم ویژه بررسی موضوع فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد خبر داد.

یک اتفاق وحشتناک/فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد

 ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد فوت کردند .ماجرا چیست؟ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری از تشکیل تیم ویژه بررسی موضوع فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد خبر داد.

به گزا ش عرشه آنلاین ؛ سیدنصرالدین صالحی امشب در جمع خبرنگاران، در خصوص فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد، اظهار داشت:متاسفانه پس از وصول خبر مبنی بر فوت شش نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد، تیم ویژه بررسی موضوع تشکیل و در حال بررسی ابعاد مختلف موضوع است.

 صالحی افزود: منتظر اعلام نظر نهایی بازپرس ویژه رسیدگی به پرونده با همکاری مراجع ذیصلاح از جمله پزشکی قانونی هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تحقیقات از مسئولان در حال انجام است و با مقصرین احتمالی برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

وی با تاکید بر حفظ امنیت روانی جامعه گفت: لازم است از انتشار اخبار جعلی در فضای مجازی خودداری شود و عموم مردم اخبار تکمیلی را از مراجع رسمی دنبال نمایند.

صالحی از احضار رئیس بیمارستان هاجر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: توضیحات این مسئولین دریافت شده و علت فوت این نوزادان پس از تکمیل پرونده به مردم اطلاع رسانی خواهد شد

جزئیات جدید از مرگ 6 نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهار محال و بختیاری گفت: مرگ 6 نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد طی 10 روز رخ داده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهار محال و بختیاری گفت: تیم ویژه‌ای برای بررسی موضوع فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد تشکیل شده است.

صالحی در پاسخ به شایعه‌ای مبنی بر فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد گفت: پرونده این موضوع توسط بازپرس ویژه در حال تکمیل است. تیم ویژه‌ای از سوی دادستانی در بیمارستان هاجر شهرکرد حضور پیدا کرده و بررسی همه جانبه موضوع اغاز شده که مشخص شد ۶ نوزاد در بخش ان آی سی یو این بیمارستان در ۱۰ روز گذشته فوت شده اند.

نمایندگان مردم پیگیر علل فوت ۶ کودک

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز دراین رابطه گفت: دادستانی تیمی تخصصی برای بررسی علت فوت ۶ نوزاد در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان هاجر شهرکرد که در مدت ۱۰ روز اتفاق افتاده را تشکیل داده است.

حجت‌الاسلام امیر قلی جعفری در گفت وگو با ایرنا افزود: هنوز علت فوت این نوزدان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مشخص نشده است و اظهارنظر در این خصوص باید از طریق دانشگاه و دادستانی براساس نظرات کارشناسی تیم ویزه بررسی انجام شود.

در همین زمینه و از سوی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری نیز اعلام شد که یکی از مقامات ارشد وزارت بهداشت برای بررسی دقیق و کارشناسی موضوع عازم شهرکرد شده است.

همچنین قرار است رییس دانشگاه ‌علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری عصر امروز در یک نشست خبری، ماجرای فوت این ۶ نوزاد را در یک نشست خبری با حضور اصحاب رسانه بیان کنند.

مقامات اجرایی استان چهارمحال و بختیاری نیز تاکید دارند که هرگونه اظهار نظر در خصوص چگونگی وقوع این ماجرا به واسطه تخصصی بودن موضوع باید از طریق مسئولین مربوطه(دانشگاه و وزارت بهداشت) اعلام شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 109643

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر