اختلال اسنپ و تپسی برطرف نشد؟

تاکسی های اینترنتی با آغاز ترافیک سال تحصیلی، امروز سوم مهر مختل شدند.

اختلال اسنپ و تپسی برطرف نشد؟

تاکسی های اینترنتی با آغاز ترافیک سال تحصیلی، امروز سوم مهر مختل شدند.

به گزارش عرشه آنلاین، با شروع سال تحصیلی جدید و افزایش درخواست‌ها از سمت کاربران، اسنپ و تپسی از ساعت هفت صبح امروز با اختلال در سرویس‌دهی مواجه شده‌اند.

درحال‌حاضر اختلال در این دو اپلیکیشن به حداقل رسیده اما کماکان برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی از عدم دریافت سرویس خبر می‌دهند.

درحال‌حاضر در برخی موارد در اپلیکیشن اسنپ ارور قیمت‌گذاری به کاربران نشان داده می‌شود و اپلیکیشن تپسی نیز پس از ثبت درخواست، با ارور ۵۰۰ همراه است.

 هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست علت بروز این اختلال مشکل فنی بوده یا عوامل دیگری در آن دخیل هستند./دیجیاتو

اختلال در تپسی

 

ایسنا / دو پلتفرم اینترنتی حمل و نقل همزمان با دومین روز از بازگشایی مدارس، دچار اختلال شدند که به گفته برخی کاربران، بیش از دو ساعت به طول انجامیده است.

طبق اعلام برخی کاربران، صبح امروز و هم‌زمان با آغاز ترافیک اولین روز سال تحصیلی و افزایش درخواست‌ها، تاکسی‌های اینترنتی با اختلال در سرویس‌دهی مواجه بودند. براین اساس در یکی از این اپلیکیشن‌ها، بروز مشکل در محاسبه قیمت مشاهده شده و در دیگر اپلیکیشن نیز خطای اختلال اینترنت اعلام شد.

درباره علت این اختلال که اکنون به حداقل رسیده اما همچنان از سوی برخی کاربران اعلام می‌شود، هیچ یک از این دو پلتفرم، گزارش رسمی ارائه نکرده‌اند و مشخص نیست علت بروز این اختلال فنی بوده یا عامل دیگری دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 107411

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر