افزایش حقوق نیروهای مسلح در مجلس کلید خورد

نمایندگان مجلس برای افزایش حقوق نیروهای مسلح در بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه پیشنهاداتی ارائه دادند.

افزایش حقوق نیروهای مسلح در مجلس کلید خورد

 عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: افزایش حقوق نیروهای مسلح را در قالب پیشنهاد از طریق کمیسیون شوراها و امنیت ملی در زمان بررسی بودجه سال آینده و برنامه توسعه پیگیری خواهیم کرد.

جلال رشیدی‌کوچی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از پایین بودن حقوق نیروهای مسلح، گفت: حقوق ۶ الی ۷ میلیونی برای یک نیروی مسلح که در مرزها خدمت و امنیت کشور را برقرار می‌کند واقعا منصفانه نیست و لازم است که مسئولان مربوطه فکری به حال وضعیت حقوقی نیروهای مسلح کنند.

وی یادآور شد: بنده و چند تن از نمایندگان نیز در جلسه علنی درباره افزایش حقوق نیروهای مسلح به مسئولان مربوطه تذکر داده‌ایم تا به این موضوع رسیدگی کنند.

عضو کمیسیون شوراهای مجل ادامه داد:تلاش نمایندگان از بعد نظارتی مجلس این است که موضوع افزایش حقوق نیروهای مسلح را به گوش مسئولان مربوطه در دولت برسانیم تا در بودجه سال ۱۴۰۱ و همچنین برنامه ۵ ساله هفتم توسعه به این موضوع توجه ویژه شود.

رشیدی با بیان اینکه در زمینه افزایش حقوق نیروهای مسلح پیگیری‌هایی را با مسئولان مربوطه آغاز کرده‌ایم، گفت:موضوع افزایش حقوق نیروهای مسلح را از طریق کمیسیون‌های مربوطه یعنی کمیسیون شوراها و امنیت ملی دنبال خوایم کرد تا در لایحه بودجه سال آینده به این وضوع توجه ویژه شود.

وی بیان کرد: پیشنهادات نیز برای افزایش حقوق نیروها مسلح در نظر گرفته‌ایم که پس از ارائه بودجه و در زمان بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق و همچنین در زمان بررسی برنامه ۵ ساله هفتم توسعه، قطعا پیشنهادات خود را مطرح خواهیم کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 48751

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • بازنشسته

        ما بازنشستگان نیروهای مسلح در جبهه و شرایط سخت زمان جنگ نبودیم .از کشور و ناموس دفاع نکردیم .حالا که صلحه مجلس به فکر افزایش کارکنان نیروهای مسلح افتادن .تفاوتی نمیکنه ما زحمت کشان تاریخ جنگ و بهران انقلاب بودیم چرا خیلی زود باید فراموش شویم منه بازنشسته دریافتیم ۷ تومنه فکر میکنید با ۵ سر عائله خیلی پول میگیرم .لطفا تاکنون تبعیض بوده بیشترش نکنید

      ارسال نظر