خبر مهم از واریز یارانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی برای خانوارها

افرادی که این ماه برای اولین بار یارانه گرفتند، ماه بعد یارانه شهریور و نیز یارانه اردیبهشت، خرداد، تیر را دریافت خواهند کرد.

خبر مهم از واریز یارانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی برای خانوارها

 از همان ماه‌ ابتدایی پرداخت یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰هزار تومانی برخی مشمول یارانه شناخته نشده بودند و یارانه‌ای دریافت نکرده بودند.

افرادی که مرداد ماه برای اولین بار یارانه گرفتند، ماه بعد معوقات سه ماه گذشته به علاوه یارانه شهریور ماه را دریافت خواهند کرد.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35975

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • حسین

        درود بر شما من جامانده از یارانه هستم . که مرداد ماه باتایید وزارت رفاه وتعاون سازمان هدفمندی اولین یارانه ام را در بیست مرداد واریز کرده اما با آنکه بنده درست چهار ماه پیش. با اعلام دولت برای ثبت جاماندگان. بنده هم ثبت نام کردم. و تا الهان که در بیستو هشتم مرداد هستیم چهار دوره معوقه داشتم که دریافت نکردم اما در این روزها که هر منبع خبری. یک خبر میدهد ما مدام با استرس زندگی میکنیم یکی خبر از قطع یارانه میدهد یکی خبر از کالا برگ میدهد یکی. میگوید معوقه نمیدهد دولت و دیگری هر روز در تیترش یک ماهی را برای واریز معوقه اعلام میکند اما از شما خاهشمندم. تکلیف ماروروشن کنید که. چه خبره. و باید منتظر معوقه در چه زمانی باشیم اصلان دولت. با این همه گرانیها که ما. فقیرها را به تنگنا رسانده. نمیخاهد ای یارانه مارابدهد

      ارسال نظر