حجم ویدیو: 4.08M | مدت زمان : 00:01:31

واکنش کیهان به صحبت های شقایق دهقان / شقایق دهقان چه گفته بود +فیلم

«یادم است خانم و آقا اجازه نداشتند کنار هم روی یک مبل دو نفره بنشینند و حتما باید جداجدا روی دو مبل تک‌نفره می‌نشستند که دسته مبل بین‌شان باشد.»

 کیهان به سخنان شقایق دهقان درباره اعمال محدودیت ها برای زنان در سریال ها واکنش نشان داد 

کیهان نوشت :یک بازیگر سینما و تلویزیون اخیرا در رابطه با پوشش بازیگران مطالبی خلاف واقع گفته که واکنش‌های زیادی در پی داشته است.او درباره شرایط ساخت یکی از سریال‌های تولیدی دهه 80 رسانه ملی گفته است: خانم‌ها فقط اجازه داشتند طوسی و مشکی و قهوه‌ای بپوشند و زن و مرد هم اجازه نداشتند روی یک مبل کنار هم بشینند.
پس از این سخنان، اکنون تصاویری برخلاف اظهارات این بازیگر در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است.این اولین‌بار نیست که اظهارات خلاف واقع یک شبه‌سلبریتی درخصوص استانداردهای تولید در صداوسیما در سطح گسترده منتشر شده و هیچ برخوردی با این نشر اکاذیب انجام نمی‌شود. اظهارات کذبی که معمولا از زبان سینماگران شکست‌خورده بیان می‌شود و بیشتر وسیله‌ای برای خودنمایی از طریق حاشیه‌سازی هستند!

 

شقایق دهقان، بازیگر شناخته‌شده در برنامه «کافه‌آپاراتِ» فریدون جیرانی درباره  ممیزی‌ها و سانسورهای اعمال‌شده از سوی سازمان صداوسیما بر سریال‌هایی چون «پاورچین» و «نقطه‌چین» گفت: «ممیزی‌های عجیب هم کم نداشتیم. مثلا از نظر پوشش و لباس، ما خانم‌ها تنها می‌توانستیم از سه رنگ استفاده کنیم؛ طوسی، مشکی و قهوه‌ای. این، هم در «پاورچین» و هم در «نقطه‌چین» بود. تاکید داشتند که لباس‌ها گشاد باشد و رنگی نباشد.»دهقان در مورد گریم خانم‌ها هم توضیح داد: «در مورد گریم هم یادم است فونی داشتیم که روی رنگ لب و مژه‌ها هم زده می‌شد تا رنگِ طبیعی‌شان را بگیرد.»

او همچنین گفت: «یادم است خانم و آقا اجازه نداشتند کنار هم روی یک مبل دو نفره بنشینند و حتما باید جداجدا روی دو مبل تک‌نفره می‌نشستند که دسته مبل بین‌شان باشد.»

 صحبت های شقایق دهقان درباره ازدواج و متارکه اش از مهراب قاسم خانی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 194

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر